©Unsplash
Des del 2 de gener al 30 d’abril, els ens locals de la província de Barcelona poden presentar la justificació de les despeses associades a l’execució de les actuacions que van realitzar fins el 31 de desembre de 2021 en el seu territori. [+]
Per formalitzar el tràmit heu d’accedir al Portal Municipal de Tràmits (PMT), seleccionar l’expedient de què es tracti i adjuntar el model normalitzat de justificació de despeses que podeu trobar a:
Finançament dels serveis socials bàsics, aquí.
Finançament de programes complementaris, actuacions de millora i digitalització dels serveis socials, aquí.
També el trobareu disponible a la Seu Electrònica Corporativa, a l'apartat Tràmits de la Xarxa de Governs Locals de l'espai Tràmits i Serveis dels ens locals i altres administracions.
Us recomanem que, per descarregar els formularis, feu servir el navegador Internet Explorer.
Per qualsevol dubte en la tramitació o els conceptes a justificar us podeu adreçar al Servei d’informació Territorial de la Gerència de Serveis Socials:
Newsletter: Benest@r
Newsletter number: #135 - Febrer - Març 2022
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de vida i Comunitat
Gerència de Serveis Socials
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Llars Mundet
08035 Barcelona
Tlf. 671 429 360
Fax 934 022 496