Butlletí Servei de Teleassistència
febrer de 2017 - #7

Novetats

Més participació de les famílies i l’usuari en el Servei

Font: Tunstall Televida

Font: Tunstall Televida

En aquesta nova etapa del contracte amb Tunstall Televida 2017- 2020, volem estar més a prop dels usuaris del SLT i de les seves famílies. Per aquest motiu, innovem amb el suport de les TIC amb solucions (app, tics) que tenen per finalitat proporcionar a l’usuari canals alternatius de comunicació i informació, així com implicar a la xarxa de suport familiar i social, en el seu pla de servei i cura. 

Així, es crearà Botó.net, el nou portal de la persona usuària, amb un format i un contingut totalment renovat respecte a la plataforma actual, que contindrà continguts d’interès per a les persones usuàries i el seu entorn i permetrà una interacció online amb el servei. Botó.net serà d’accés multicanal, mitjançant el PC, la tauleta i el telèfon mòbil.

D’altra banda, s’ampliaran els mecanismes per incorporar la visió i l’experiència de les persones usuàries en el disseny, la redefinició, l’avaluació i la millora de la prestació del SLT, mitjançant la realització de grups focals, microenquestes i valoracions postemergències, així com a través d’un òrgan de participació en el que les administracions públiques de serveis socials, salut i serveis de seguretat i emergències deliberaran sobre la millora del servei juntament amb entitats representatives de les persones usuàries (gent gran, discapacitats, etc.), institucions acadèmiques i col·legis professionals.

A més a més, el Servei Local de Teleassistència s’aproxima a les persones grans del territori de la demarcació de Barcelona, amb un servei d’informació i xerrades. L’objectiu és apropar aquest recurs a les persones grans, usuaris, famílies i millorar el coneixement del servei mitjançant visites, xerrades i conferències.

Part d’aquestes activitats es realitzaran des del Botomòbil, dues furgonetes del Servei Local de Teleassistència, equipades amb material i mitjans audiovisuals, que recorreran la demarcació per apropar el servei no sols a les llars de les persones usuàries sinó també al territori.

Newsletter: Servei Local de Teleassistència
Newsletter number: #7 - febrer de 2017

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
benestar@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia

 
 

Twitter de BenestarYoutube de Benestar Comunitat virtual de Benestar