Cartell del Sitges Next
Aquest darrer cap de setmana Sitges ha acollit el Sitges Next,. Aquest festival ha aplegat professionals, creatius, emprenedors i simpatitzants del món de la comunicació en dues jornades dedicades a les noves tendències en comunicació.
Talents d'arreu del món van presentar propostes innovadores i avenços en comunicació i tecnologia adreçats a què agències i marques puguin comunicar-se amb els consumidors d'una manera nova. En contraposició, els serveis públics de consum han d'assegurar a la persona consumidora mitjana, la informació necessària per contrastar aquesta informació publicitària.
Aquest fet obliga a la comunitat tècnica de consum a cercar contínuament fórmules per cercar i validar la informació sobre consum que contínuament s'envia pels mitjans de comunicació i a mantenir informats els seus membres i al públic en general. A Europa, aquesta obligació ha impulsat als Serveis Públics de Consum a crear xarxes d'alertes, pàgines web específiques i butlletins que mantinguin informada a la comunitat tècnica de consum i a les persones consumidores.
L'Aparador, revista electrònica sobre consum del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona, ha treballat aquests 8 anys en aquesta línia, informant els tècnics i electes, cercant notícies i novetats, i ho continuarà fent amb compromís de varietat, interoperabilitat, facilitat d'accés i de millora contínua.
Valorem la vostra privacitat
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Àrea d'Atenció a les Persones
Passeig Vall d'Hebron, 171
Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum