Portal de l'Oficina del Consumidor de Sant Boi de Llobregat
Portal de l'Oficina del Consumidor de Sant Boi de Llobregat
Des del mes de setembre, les persones consumidores i usuàries de Sant Boi de Llobregat poden realitzar consultes i presentar queixes, reclamacions i denúncies de consum en línia.
Taller a una escola de primària
El Servei de Suport a les Polítiques de Consum ofereix als ens locals adherits a la Xarxa Local de Consum suport tècnic per a la realització de activitats de sensibilització en matèria de consum responsable dirigides a diferents col·lectius.
Moment de la primera sessió formativa
En aquesta formació específicament dirigida a aquest col·lectiu, es realitza una aproximació general a l'àmbit de consum fent especial atenció a la la recepció i recollida de documentació acreditativa lligada a l tramitació dels expedients.
Logo de la campanya
La Fundació Barcelona Comerç crea la figura del defensor del client, iniciativa pionera a Catalunya.
Vehicle afectat pel frau en la medició de contaminants
El Grup Volkswagen ha habilitat un número de telèfon gratuït 900.180.361, en el qual els clients podran informar-se sobre la situació dels seus vehicles.
Amb l'admissió a tràmit, que no suposa un pronunciament sobre el fons del recurs, el TC suspèn la vigència i aplicació dels articles impugnats i té un termini de cinc mesos per ratificar la seva decisió.
Xarxa de ciutats i pobles cap a la sostenibilitat
Xarxa de ciutats i pobles cap a la sostenibilitat
Darrerament hi ha una proliferació tant dels mercats d'intercanvi de productes i serveis com dels mercats de productes de segona mà, activitats que poden incidir en la reducció de residus.
Les adquisicions i fusions d'empreses del sector apunta a una reducció d'ofertes als consumidors
Les adquisicions i fusions d'empreses del sector apunta a una reducció d'ofertes als consumidors
L'Associació d'Internautes ha realitzat aquest estudi amb més de 7,73 milions de test de BAF entre els mesos de setembre de 2014 i abril de 2015.
L'Escorxador, seu de la jornada a Vilafranca del Penedès
A fi de fer una reserva a les vostres agendes, us adjuntem les dates previstes per a les jornades adreçades a als nous electes de consum. Aquestes jornades decentralitzades tindran lloc a Vilafranca del Penedès, Manresa, Vic i Barcelona.
Sala d'actes de l'edifici Migjorn del Recinte Mundet
Curs organitzat pel Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona i l'Agència Catalana del Consum.
El pròxim divendres, 6 de novembre, tindrà lloc un nou taller d'actualització normativa de consum, organitzat per la Diputació de Barcelona i l'Agència Catalana del Consum, en el que es tractaran aspectes relatius a les normes aparegudes darreramnet.
Les persones consumidores de la província de Barcelona poden tramitar les seves consultes i reclamacions de consum mitjançant les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona. Aquest servei està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum propis.
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum