Font: Diputació de Barcelona
Font: Diputació de Barcelona
Un dels objectius prioritaris del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona és garantir, en tota la demarcació, els drets de la ciutadania en les seves relacions de consum, independentment del seu lloc de residència. En aquesta línia d'actuació, s'ofereixen als ens locals de la província una sèrie de recursos destinats a facilitar la prestació adequada del servei.
Font: Diputació de Barcelona
La Diputada de Salut Pública i Consum, Laura Martínez, participa en una activitat de 8 tallers, una exposició, 2 unitats mòbils i, més de cinc tècnics experts.
Font: Arxiu
A la campanya s'ha informat als botiguers sobre la normativa de preus, fulls de reclamació i els cartells informatius, observant-ne el compliment en cada cas.
Font: Ajuntament d'Esplugues de Llobregat
El passat dimarts dia 10 de maig i en col·laboració amb el Servei de Consum de la Diputació, s'han fet dos tallers de formació en consum per a la Fundació Privada Asproseat Proa d'Esplugues.
Font: Ajuntament de Castellar del Vallès
Un total de 26 alumnes de P5 van realitzat un taller sobre consum titulat "Oh! La joguina no juga", una proposta de la Diputació de Barcelona, amb la col·laboració de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC).
Font: Arxiu
La sentència estima parcialment el recurs d'inconstitucionalitat que va interposar l'Assemblea d'Extremadura contra un seguit d'apartats de la Llei 27/2013.
Font: Arxiu
Proposa un sistema de transmissió de drets per regular l'allotjament turístic i la possibilitat d'establir un mecanisme compensatori per facilitar la liberalització del sector del taxi.
Font: Txetxu Sanz
Segons eldiario.es, el Ministeri alerta a les comunitats autònomes mitjançant un document que extremin les precaucions. Es tracta d'un frau al consumidor, no d'un problema de salut.
Font: Arxiu
Es presenten diferents iniciatives: l'impuls de les compres col·lectives, l'autogeneració de les llars i les eines de comparació de preus, així com, fer fàcil els canvis de subministrador i de tarifa.
Font: CUS
Font: CUS
Nova edició del butlletí electrònic de la Coordinadora d'Usuaris de la Sanitat, Salut, Consum i Alimentació (CUS), associació declarada més representativa.
Font: UCC
Font: UCC
La Unió de Consumidors de Catalunya-UCC engega una campanya perquè els afectats per les clàusules terra puguin eliminar-la de la seva hipoteca i puguin recuperar els diners.
Font: Arxiu
El proper divendres, 1 de juliol, tindrà lloc un nou taller d'actualització normativa de consum que organitzem conjuntament l'Agència Catalana del Consum i la Diputació de Barcelona, on es tractaran aspectes relatius a les normes aparegudes darrerament i al marc normatiu i competencial en matèria de protecció de consumidors econòmicament vulnerables.
Font: Arxiu
Les persones consumidores poden tramitar les consultes i reclamacions de consum a les Unitats Mòbils (UMIC) de la Diputació de Barcelona. Aquest servei està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum.
Font: Arxiu
Font: Arxiu
Quan creueu una frontera dins la UE, l'operador de mòbil us envia un missatge que indica les tarifes per: trucar i rebre trucades, enviar i rebre missatges, connectar-vos a Internet (descàrrega de dades) al país on acabeu d'entrar. Què vol dir tot això? i com us afecta si teniu tarifes planes?
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum