Butlletí Servei de Teleassistència
juny de 2018 - #11

Novetats

Valoració jornades formació sistema RET d’atenció centrada en la persona realitzada als referents municipals

© Tunstall Televida

© Tunstall Televida

Durant el 2018, el Servei Local de Teleassistència va iniciar un cicle de presentacions del nou model d’atenció centrat en la persona adreçades als professionals dels serveis socials bàsics dels municipis i Consells Comarcals de la demarcació de Barcelona que van tenir lloc a les instal·lacions de la Central d’atenció del servei de l’empresa prestadora Tunstall Televida. 

Entre d’altres novetats, s’ha presentat el nou programa de promoció de l’envelliment actiu, així com la tecnologia associada al servei. En les diferents sessions, les persones participants han pogut visitar també el centre d'atenció del servei i veure in situ una demostració pràctica del funcionament de la teleasistencia adaptada a persones amb dificultats en la comunicació. A més, a les sessions es va lliurar una guia sobre el nou model de servei. 

En les diferents sessions s'ha treballat l'escenari de creixement del Servei Local de Teleassistència per als propers anys, amb un creixement notable de persones usuàries que es preveu que arribin a les 100.000 al 2020, així com la forta aposta pels dispositius de teleasistencia avançada (dispositius de seguretat i teleassistència mòbil). 

En total, es van realitzar set sessions amb una durada de tres hores que van reunir més de 80 referents de 44 ens locals de la demarcació de Barcelona. 

En termes de satisfacció, aquestes sessions van ser valorades molt positivament per part dels i de les professionals que han participat, que les han puntuat en una escala de l’1 al 5 de la següent forma:

  • Si l’organització prèvia de la visita (convocatòria, inscripcions, comunicació, etc.) havia estat la correcta amb un 4,77. 
  • Si l’espai i infraestructura havien estat les adequades amb un 4,8.
  • Si el contingut de les presentacions havia complert les seves expectatives amb un 4,86. 
  • Si el material audiovisual havia facilitat el seguiment de la presentació amb un 4,84. 
  • I finalment, si la visita a les instal·lacions del Centre d’atenció havia estat profitosa amb un 4,67. 

Atesa la demanda i l’èxit de la convocatòria, l’intercanvi posterior d’opinions i consultes, i el grau de satisfacció obtingut, es preveu ampliar el nombre de sessions informatives en el mateix format i també realitzar-les al diferents municipis de la demarcació durant els propers mesos. 

Boletín: Servei Local de Teleassistència
Número de boletín: #11 - juny de 2018

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
benestar@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia

 
 

Twitter de BenestarYoutube de Benestar Comunitat virtual de Benestar