Butlletí Servei de Teleassistència
Febrer 2023 - #22

Novetats

Es reprèn l’activitat del Grup de Treball de revisió de la Norma UNE 158401 de Teleassistència on participa la Diputació de Barcelona

©Unsplash

©Unsplash

La Diputació de Barcelona reprèn les tasques del Grup de Treball de revisió de la norma UNE 158401 de Teleassistència coordinat per l’Associació Espanyola de Normalització i Certificació (UNE) en el qual participen diferents administracions públiques com el Ceapat-IMSERSO, la Junta de Andalucía, la Junta de Castilla La Mancha o la Junta de Castilla y León, així com empreses prestadores del servei de teleassistència com Tunstall Televida, Personalia, Servicios de Teleasistencia o Cruz Roja, entre d’altres entitats. [+]

L’objectiu d’aquest grup d’experts i expertes és revisar la norma de qualitat UNE 158401 de Teleassistència estatal. Les normes s’han de revisar cada 4-5 anys per tal d’actualitzar-les a normatives estatals i europees i incorporar els avanços en les prestacions del servei i a nivell tecnològic, així com estandarditzar els protocols d’atenció i assistencials, i els nous serveis que puguin incorporar-se a la teleassistència. La Diputació de Barcelona, a través del Servei Local de Teleassistència (SLT), participa en aquest fòrum des de l’any 2014 i ja va participar en la revisió anterior d’aquesta norma, certificació actualment vigent.

Les reunions es van iniciar el passat mes de setembre i tenen una periodicitat bimestral combinant la presencialitat i l’assistència on-line. Com en la revisió anterior, la Diputació de Barcelona participa en les mateixes aportant el seu coneixement derivat de l’experiència de prestació del SLT conjuntament amb els municipis de la província.

El Servei Local de Teleassistència de la Diputació de Barcelona va ser el primer en aconseguir la certificació en aquesta norma de qualitat en l’estat espanyol. La importància de la participació en aquest grup de treball rau en seguir apostant per la millora contínua del servei, per una qualitat en l’atenció i per un desenvolupament tecnològic avançat que faciliti les cures i millori la qualitat de vida de les persones.

Boletín: Servei Local de Teleassistència
Número de boletín: #22 - Febrer 2023

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
teleassistencia@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia

 
 

Twitter de BenestarYoutube de Benestar Comunitat virtual de Benestar