Butlletí e-Comerç
Desembre 2022 - #175

Breus

Mataró

Imatge: NEM

Imatge: NEM

Els galets protagonitzen la campanya de Nadal del NEM. «Fem que aquest Nadal Mataró bategui» és el lema de la campanya que impulsa Negoci Empresa Mataró (NEM) per aquestes festes i que té el galet de Nadal com a protagonista.

La  campanya inclou la col·locació de sis escultures de galets gegants il·luminats de dos metres d’altura per decorar aquests dies el centre de la ciutat mataronina. 

La campanya nadalenca omplirà d’activitats els eixos comercials de Mataró fins al 6 de gener. Sota el lema «Fem que aquest Nadal Mataró bategui» s’ha escollit el galet com a element vertebrador d’una campanya que busca incentivar el consum en els negocis locals i convidar els consumidors a descobrir la ciutat a través del comerç, la restauració i els serveis locals. 

La novetat serà les sis escultures de galets gegants que s’han instal·lat pel centre de Mataró. Els galets estan fets de resines reutilitzables, estan fixats a terra i tenen un llum interior. Per Xavier Martín, president del NEM, la incorporació d’aquests elements visuals servirà per cridar l’atenció. «Estem davant d’una de les campanyes més potents de la temporada, amb un 35 % de les vendes totals per a molts negocis, i des del NEM volem posar totes les eines al nostre abast per ajudar a incentivar aquestes compres». Per Martín, «cal seguir treballant per posar en valor l’afegit que ofereix comprar a Mataró». 

Precisament, per incentivar aquest consum i agrair el suport al comerç local, l’entitat sorteja un val de 500 € per gastar aquestes festes als comerços, serveis i restauració de la ciutat. Hi podrà participar tothom que compri als establiments adherits al NEM (comerços, serveis i restauració) des del 12 de desembre fins al 2 de gener.

La restauració i les pastisseries locals s’han volgut sumar a aquesta campanya i han elaborat plats i dolços especials el protagonista dels quals serà el galet. En total, s’hi han sumat nou restaurants i bars, i sis pastisseries de la ciutat que, des del 6 de desembre fins al 6 de gener, oferiran elaboracions amb aquest ingredient tan nadalenc. 

Les activitats següents conformen el programa del NEM per incentivar les compres als negocis locals de la ciutat:

  • El concurs d’aparadors nadalencs, en el qual participen 43 establiments. La particularitat d’aquest any és que aquestes decoracions també versaran sobre els galets. Els aparadors hauran d’estar visibles, com a mínim, del 6 al 27 de desembre, i un jurat d’experts en aparadorisme triarà els tres guanyadors, que s’emportaran 250 €, 500 € i 1.000 €, respectivament. Els guanyadors es donaran a conèixer durant la primera setmana de l’any. 
  • Un calendari ple d’activitats al carrer, en el qual el NEM repeteix la fireta infantil de Mataró NEM i el tradicional Tió gegant solidari. La fireta, inaugurada divendres passat, està ubicada a la plaça de l’Ajuntament, i estarà oberta fins al 3 de gener. El Tió gegant solidari tindrà lloc el dijous 22 de desembre a partir de les 18 hores a la Riera cantonada amb el carrer d’Argentona. De nou, el NEM organitza aquesta activitat juntament amb Càritas, i s’oferiran a la canalla regals d’establiments associats a l’entitat. 
  • S’organitza, un any més, una escudella solidària per recaptar fons a favor de la Marató de TV3. 
  • Música al carrer completa el calendari d’activitats que el NEM ha previst per a aquesta campanya nadalenca. Dissabte passat dia 17 i divendres vinent 23 de desembre, el grup Rat Pack tornarà a omplir els carrers comercials de la ciutat amb la música més popular dels anys cinquanta i seixanta, amb temes de Frank Sinatra, Dean Martin i Sammy Davis Jr.

Boletín: e-Comerç
Número de boletín: #175 - Desembre 2022

Gerència de Serveis de Comerç

Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Travessera de les Corts, 131-159
Recinte Maternitat – Pavelló Central
08028 Barcelona
Tel. 934 049 296
gs.comerc@diba.cat

YoutubeInstagramComunitat virtual

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat