Servei de Comerç i Atenció al Consumidor de l'Ajuntament de Parets del Vallès
El Servei de Comerç i Atenció al Consumidor de l'Ajuntament de Parets del Vallès (SCAC) ha posat en marxa un projecte per promoure l'adhesió al sistema de mediació i arbitratge en consum, adreçat a les empreses i comerços del municipi.
Per tal de dur a terme el projecte, l'Ajuntament ha contractat una persona per mitjà dels Plans d'Ocupació Local, que desenvolupa la seva tasca en el marc de la campanya de sensibilització a empreses i comerços.
El projecte està planificat en tres fases que s'inicia amb una formació específica que imparteixen la Diputació de Barcelona i els tècnics especialistes de l'Ajuntament. La segona fase consistirà en un treball de camp, on es faran visites concertades a empreses i comerços, per tal de donar a conèixer les avantatges de l'adhesió als sistemes extrajudicials de resolució de conflictes en consum. Finalment, es recolliran les conclusions i es valoraran els resultats de la campanya.
Valorem la vostra privacitat
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Àrea d'Atenció a les Persones
Passeig Vall d'Hebron, 171
Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum