Butlletí Servei de Teleassistència
Novembre 2021 - #19

Portada

©Diputació de Barcelona ©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

Com sabeu, el proppassat 1 de maig va començar una nova etapa del Servei Local de Teleassistència per al període 2021-2025 que vindrà marcada per moltes novetats i millores en el servei. [+]

©Diputació de Barcelona ©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

La digitalització és un del eixos estratègics del nou Servei Local de Teleassistència 2021-2025 que tindrà un gran impacte per a les persones usuàries.  [+]

Ir arriba

Novetats

©Diputació de Barcelona / Tunstall ©Diputació de Barcelona / Tunstall

©Diputació de Barcelona / Tunstall

©Diputació de Barcelona / Tunstall

Un dels projectes clau que el Servei Local de Teleassistència posa en marxa és el ‘All in one sensor’, basat en l’Internet de les Coses (IOT-Internet of the Things),  que vol desenvolupar funcionalitats innovadores basades en el ‘sensing’ (monitorització intel·ligent)  d’hàbits de conducta per tal de detectar possibles canvis que puguin indicar la presència de situacions d’emergència o de risc. [+]

©Diputació de Barcelona ©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

Una de les novetats del nou contracte que més impacte tindrà en el dia a dia dels municipis és la nova plataforma de gestió anomenada SIGMA que respon a les demandes expressades per els tècnics i tècniques municipals durant els darrers anys sobre la necessitat de millorar les eines de gestió del servei local de teleassistència des de cada territori. [+]

©Unsplash ©Unsplash

©Unsplash

©Unsplash

El 15 de setembre es va posar en marxa el Protocol de prevenció i detecció del suïcidi al Servei Local de Teleassistència, l’objectiu del qual és prevenir la conducta suïcida en persones usuàries del servei i augmentar la seguretat i el suport a la persona usuària i al seu entorn. [+]

©Unsplash ©Unsplash

©Unsplash

©Unsplash

La Diputació de Barcelona manté i amplia la seva voluntat de treballar conjuntament amb els municipis i d’ oferir més i millors eines de suport i coordinació, com són la nova plataforma SIGMA de gestió o el nou Sistema d’Alertes i Valoracions Intel·ligent: SAVI, entre d’altres instruments clau per a les polítiques públiques locals. [+]

Ir arriba

Dispositius

El Servei Local de Teleassistència avalua l’efectivitat dels dispositius de seguretat, amb la col·laboració d’IVÀLUA

©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

Des de l’any 2017, el Servei Local de Teleassistència té implementat un model d’atenció centrada en la persona basat en un sistema propi, anomenat RET (Resposta Eficient en Teleassistència),  segons el qual el servei adapta la seva resposta a les característiques i necessitats de cada persona, cercant una major eficiència i aportant un alt valor tecnològic. [+]

Ir arriba

Campanyes i recomanacions

Nova campanya de prevenció de robatoris i estafes amb Mossos d’Esquadra amb més de 10.000 díptics amb consells de seguretat distribuïts en farmàcies

©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

Des de l’any 2015, amb la signatura d’un conveni de col·laboració, el Servei Local de Teleassistència i Mossos d’Esquadra reforcen la seva coordinació en els àmbits de prevenció, difusió i suport a la seguretat de les persones grans usuàries del servei. [+]

Ir arriba

Reconeixements

©Tunstall Televida ©Tunstall Televida

©Tunstall Televida

©Tunstall Televida

El Servei Local de Teleassistència de la Diputació de Barcelona ha estat seleccionat com a finalista dels premis europeus PROCURA+ en la categoria de contractes innovadors en l’àmbit de les TIC. [+]

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
benestar@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia

 
 

Twitter de BenestarYoutube de Benestar Comunitat virtual de Benestar