Butlletí Servei de Teleassistència
febrer de 2016 - #4

Portada

Font: Diputació de Barcelona Font: Diputació de Barcelona

Font: Diputació de Barcelona

Font: Diputació de Barcelona

El nou mandat de la Diputació de Barcelona identifica el Servei Local de Teleassistència com un dels projectes estratègics d'atenció a les persones de la Corporació, conjuntament amb el Programa d'Arranjament d'Habitatges i el Programa d'Acollida a Persones Refugiades, tots tres impulsats per l'Àrea d'Atenció a les Persones.

Anar a dalt

Novetats

Font: Diputació de Barcelona Font: Diputació de Barcelona

Font: Diputació de Barcelona

Font: Diputació de Barcelona

Els preus del servei per a l'exercici 2016 no experimentaran cap pujada respecte l'any anterior. Des de la Diputació es vol recordar que les Bases per a la gestió i desenvolupament del programa de teleassistència és el document que regula la participació dels ens locals al servei. Durant aquest any, encara estan vigents les Bases 2015-2016, enllaç que teniu a la web del Servei Local de Teleassistència.

Font: Diputació de Barcelona Font: Diputació de Barcelona

Font: Diputació de Barcelona

Font: Diputació de Barcelona

Des del Servei Local de Teleassistència, s'han introduït noves millores en la web de gestió a la qual hi tenen accés els ajuntaments de la demarcació de la Diputació de Barcelona. Des d'ara, a l'apartat ‘característiques del resident' hi ha informació de l'usuari: dades rellevants sobre l'estat actual de la persona usuària, informació relacionada amb la salut de la persona, les seves relacions socials, els riscos detectats a la llar o aspectes de l'autopercepció personal.

Anar a dalt

Dispositius

Els equips de teleassistència es poden silenciar

Font: Tunstall Televida

Font: Tunstall Televida

L'equip de teleassistència ofereix la possibilitat tècnica d'eliminar el so que es produeix en el moment en el que la persona usuària prem el penjoll o el botó del dispositiu. 

 

Anar a dalt

Innovació

Posada en marxa un instrument específic per detectar i actuar davant maltractaments a les persones grans del Servei Local de Teleassistència

Font: Diputació de Barcelona

Font: Diputació de Barcelona

El Servei Local de Teleassistència ha posat en marxa un protocol específic per detectar i actuar davant sospites de maltractaments a les persones grans en el Servei Local de Teleassistència. 

Anar a dalt

Campanyes i recomanacions

Comencem un any ple de campanyes preventives

Font: Josep Cano/Diputació de Barcelona

Font: Josep Cano/Diputació de Barcelona

Com ja coneixeu, a més d'atendre emergències les 24 hores del dia, el Servei Local de Teleassistència, que oferim conjuntament la Diputació de Barcelona i els ajuntaments de la demarcació, és un servei amb un marcat caràcter preventiu, fet que el diferencia d'altres serveis de teleassistència de la resta d'Europa. 

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
teleassistencia@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia

 
 

Twitter de BenestarYoutube de Benestar Comunitat virtual de Benestar