L'Aparador - 12 de març de 2014

Butlletins
12 de març de 2014 - #85

Des del món local

Viladecans: article en la premsa local "Rècord de queixes a l'Oficina de Consum

Ajuntament de Viladecans

Ajuntament de Viladecans

La OMIC de Viladecans es consolida. Ja són 17 els anys que porta en actiu aquesta OMIC, els viladecanencs saben prou bé que l'Ajuntament és al seu costat i la revista municipal n'hi dedica un article.

 

La revista Viladecans del mes de març (pàgina 19), aprofitant que el dia 15 és el Dia Mundial del Consumidor, ha publicat un escrit que titula Rècord de queixes a l'Oficina de Consum, ja que des de l'últim any 2013 ha augmentat un 57% el nombre d'atencions.

I és en motiu d'aquest dia de les persones consumidores, que han preparat dues xerrades informatives: una pretén sensibilitzar sobre els drets dels consumidors i l' altra sobre les clàusules abusives a les hipoteques, una de les queixes en el sector de les entitats financeres més freqüents al municipi.


Valorem la vostra privacitat

Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Àrea d'Atenció a les Persones
Passeig Vall d'Hebron, 171
Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum