Font: SSPC
Segueix la roda de reunions de treball amb el territori i la Diputació se seu amb el Consell Comarcal d'Osona.
Font: Web Ajuntament de Viladecavalls
El passat 20 d'octubre, els alumnes de P5 de les dues escoles municipals de Viladecavalls van participar del taller "La joguina no juga".
Font: Arxiu
La Diputació de Barcelona engega un programa d'intervenció a habitatges en situació de pobresa energètica que parteix d'auditories encaminades a obtenir un estalvi en aquestes llars.
Cartells de la campanya
L'Ajuntament organitza diferents xerrades adreçades tant als comerciants de la localitat com a la ciutadania.
Font: web Ajuntament de Vilassar de Mar
El passat 12 d'octubre hi va haver unes inundacions extraordinàries a Vilassar de Mar. Des de l'Ajuntament s'ha utilitzat el recurs de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) per atendre veïns perjudicats que tinguin conflicte amb les seves asseguradores o amb el Consorci de Compensació.
Font: Ajuntament de Sitges
El Servei de Consum està desenvolupant una campanya de sensibilització adreçada a diferents públics. El passat 25 d'octubre, va començar amb una xerrada sobre subministraments bàsics al CIES Nivell 10.
Font: arxiu
Davant els dubtes que ha generat el canvi dels comptadors d'electricitat, l'Ajuntament ha organitzat una xerrada – col·loqui per aclarir els dubtes més generals, però també els casos més particulars.
Font: arxiu
L'Ajuntament inverteix 50.000 euros en un sistema que permet millorar "l'experiència de compra".
Font: Web del concurs
Ja és oberta la 12a edició del Concurs escolar 2016-2017 Internet: en fas un ús responsable? (Consumópolis 12), adreçat als alumnes del cicle superior d'educació primària i als alumnes d'educació secundària.
El Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona va participar a la taula REPTE: Capacitació professional en diversos àmbits.
Font: arxiu
Font: arxiu
Qui és el responsable dels danys derivats del subministrament: la distribuïdora o la comercialitzadora? i la sentència d'inaplicació del bo social.
Font: arxiu
Font: arxiu
L'objecte d'aquesta Llei és l'adopció de mesures en matèria de protecció del dret a l'habitatge i serveis socials, així com la regulació dels procediments extrajudicials de resolució de conflictes derivats de les relacions de consum, en relació amb les persones físiques que es troben en situació o en risc d'exclusió residencial.
Font: Arxiu
Font: Arxiu
La Unió de Consumidors de Catalunya-UCC ha presentat els resultats de l'enquesta "Hàbits en el reciclatge". El valor d'aquest estudi és essencialment orientatiu.
Font: Sander ten brakel
Font: Sander ten brakel
A Catalunya, davant les campanyes organitzades per l'associació de joves consumidors "Consum Rebel", es va regularitzar el conegut "dret d'admissió", però el seu mal ús encara provoca situacions condemnables.
Font: arxiu
Com cada any, des del Servei de Suport a les Polítiques de Consum oferim una àmplia gamma d'activitats realitzades amb recursos tècnics del propi Servei i adreçades als ens locals adherits a la Xarxa Local de Consum.
Font: SSPC
Les persones consumidores poden tramitar les consultes i reclamacions de consum a les Unitats Mòbils (UMIC) de la Diputació de Barcelona. Aquest servei està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum.
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum