Font: Web Generalitat de Catalunya
Una aplicació amb consells per saber com actuar abans, durant i després de comprar un bé o servei. Possibilitat d'obtenir informació, efectuar consultes, conèixer avisos i alertes urgents, denunciar productes o serveis que infringeixen les normes del mercat i saber on podeu adreçar-vos en cas de necessitat d'assessorament o d'haver de reclamar.
Consells pràctics de consum per saber com actuar abans, durant i després de comprar un bé o servei.
• Alertes de productes i serveis potencialment perillosos.
• Avisos sobre situacions actuals que afecten els consumidors.
• Saber com i on adreçar-nos per demanar informació i què fer si hem de presentar una reclamació de consum.
• Denunciar productes o serveis que infringeixen les normes de mercat.
• Fer consultes de consum.
Butlletí: L'Aparador
Número de butlletí: #121 - 17 de febrer de 2017
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum