Butlletí l'Aparador
17 de febrer de 2017 - #121

Notícies

Infoconsum, una eina al teu telèfon mòbil

Font: Web Generalitat de Catalunya

Font: Web Generalitat de Catalunya

Una aplicació amb consells per saber com actuar abans, durant i després de comprar un bé o servei. Possibilitat d'obtenir informació, efectuar consultes, conèixer avisos i alertes urgents, denunciar productes o serveis que infringeixen les normes del mercat i saber on podeu adreçar-vos en cas de necessitat d'assessorament o d'haver de reclamar.

 

Consells pràctics de consum per saber com actuar abans, durant i després de comprar un bé o servei.


•    Alertes de productes i serveis potencialment perillosos.
•    Avisos sobre situacions actuals que afecten els consumidors.
•    Saber com i on adreçar-nos per demanar informació i què fer si hem de presentar una reclamació de consum.
•    Denunciar productes o serveis que infringeixen les normes de mercat.
•    Fer consultes de consum.
 

Butlletí: L'Aparador
Número de butlletí: #121 - 17 de febrer de 2017

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Servei de Suport a les Polítiques de Consum

Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública

Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum