L'acció formativa consta de 20 hores en format de videoformació, amb suport d'una aula virtual, organitzades en 10 sessions d'una hora i mitja. El curs s’iniciarà el 27 setembre i finalitzarà el 26 d'octubre. L'aula virtual inclou activitats formatives com lectures recomanades, exercicis, promou la participació en el curs mitjançant els fòrums i és el canal on resoldre les dubtes.
L’Ajuntament va organitzar el passat 6 de juliol a l'espai per a l'activitat cultural i associativa "l’Escorxador" una xerrada pràctica per donar consells relacionats amb l’economia domèstica i la gestió del pressupost familiar.
Les aerolínies reemborsen els seus diners a més de mig milió de consumidors als quals es van oferir bons de vol gràcies a la intervenció de la Comissió Europea i les autoritats de consum durant la pandèmia de la COVID-19.
TikTok es compromet a alinear-se amb les normes de la UE per protegir millor els consumidor i Amazon Prime modifica les seves pràctiques de cancel·lació per complir amb les normes de consumidors de la UE.
El Paquet sobre els serveis digitals estableix un primer codi normatiu obligatori per a les plataformes en línia. Aquestes noves normes s'aplicaran a tota la UE i crearan un espai digital més segur i obert, basat en el respecte dels drets fonamentals.
Visites de les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor programades per aquest mes d'agost als municipis de la província de Barcelona.
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum