La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) analitza els serveis telefònics i per internet d'atenció al client de les principals comercialitzadores d'electricitat i gas.
En els serveis telefònics s'ha detectat manca de transparència durant els processos de contractació, informació precontractual insuficient en diverses comercialitzadores i, de vegades, contractacions en la pròpia trucada, que impedeixen consultar el detall de l'oferta.
En el cas d'internet, existeixen dificultats per a contractar íntegrament les tarifes del mercat regulat i consultar les dades bàsiques del contracte en les àrees web privades.
La CNMC vigilarà que les empreses corregeixin aquestes situacions i proposa canvis normatius.
Butlletí: L'Aparador
Número de butlletí: #195 - 21 de novembre de 2023
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum