El diputat Marc Verdaguer i l'alcalde de Rupit i Pruit, Albert Marcé, mirant el Farmbot
Marc Verdaguer: «Hem de ser capaços de construir un país on, visquis on visquis, gaudeixis de les mateixes oportunitats»
El diputat d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial, Marc Verdaguer, va assegurar el diumenge 12 de juny que «hem de ser capaços de construir un país on, visquis on visquis, gaudeixis de les mateixes oportunitats». Ho va fer durant l’acte de cloenda de la Farmlab Week que es va celebrar a Rupit i Pruit i que va estar organitzat per l’Ajuntament del municipi i la Fundació Itinerarium.
El Farmlab de Rupit és el laboratori d’innovació per al món rural situat a Rupit i Pruit, amb experiències immersives i educatives en relació amb la tecnologia, el medi ambient i altres valors imprescindibles de la vida.
L’edició d’enguany de la Farmlab Week, que va tenir lloc del 6 al 12 de Juny, es va centrar en el paper de la dona i la tecnologia al món rural.
Entre d’altres projectes s’hi van presentar els següents:
Butlletí: Innov@diba
Número de butlletí: Juny 2022. Núm. 16
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Idees i suggeriments
Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial
Diputació de Barcelona
Rambla de Catalunya, 126
Edifici de Can Serra
08008 Barcelona