Butlletí del Servei de Premsa, Publicitat i Xarxes socials - #12 Març 2024
Anar a dalt

Presentació

La Diputació de Barcelona aprova el Programa general d’inversions 2024-2027, dotat amb 260 milions d’euros

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, amb els vicepresidents de la corporació, en la roda de premsa de presentació del Pla General d’Inversions. Foto: Òscar Ferrer / Diputació de Barcelona La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, amb els vicepresidents de la corporació, en la roda de premsa de presentació del Pla General d’Inversions. Foto: Òscar Ferrer / Diputació de Barcelona

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, amb els vicepresidents de la corporació, en la roda de premsa de presentació del Pla General d’Inversions. Foto: Òscar Ferrer / Diputació de Barcelona

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, amb els vicepresidents de la corporació, en la roda de premsa de presentació del Pla General d’Inversions. Foto: Òscar Ferrer / Diputació de Barcelona

Amb la voluntat de continuar preservant l’autonomia local dels ajuntaments de la província, la Diputació va aprovar al Ple de febrer el Programa general d’inversions (PGI), que està dotat amb 260 milions d’euros i té per objectiu que els governs locals puguin dur a terme els principals projectes d’aquest mandat. La corporació ha fixat vuit criteris a l’hora de distribuir els ajuts. Més informació [+]

Anar a dalt

Serveis DIBA

Aprofita els recursos didàctics que t’ofereix la Diputació

Mantén en forma la teva capacitació professional. Foto: Pixabay

Mantén en forma la teva capacitació professional. Foto: Pixabay

Paral·lelament als cursos específics de comunicació, premsa i xarxes socials, promoguts pel Gabinet de Premsa i Comunicació, la Diputació t’ofereix una gran varietat de propostes formatives i recursos en format àudio, vídeo, PDF o material en línia, del tipus manual, guia d’habilitats, guia de projectes, entrevistes, videoconferències i més. Hi ha formacions en línia, presencials i combinades. Les trobaràs al web del Centre de recursos i accions formatives [+]

En curs, l’oferta formativa en comunicació del 2024

Impulsem la formació en estratègia comunicativa als ens locals. Foto: Pixabay

Impulsem la formació en estratègia comunicativa als ens locals. Foto: Pixabay

S’ha iniciat la primera edició dels cursos que la Diputació ofereix al llarg de l’any al personal de les àrees de premsa i comunicació dels ajuntaments, en col·laboració amb el Col·legi de Periodistes de Catalunya. Es repetiran en dues edicions més, que començaran al maig i al setembre respectivament. Recorda que se centren en la intel·ligència artificial, Tik Tok, edició de vídeos amb el mòbil i transparència. Els trobaràs al Cercador d’accions formatives, CercaForma [+]

Del projecte a la història: com comunicar la cooperació al desenvolupament de manera propera i comprensible

Un curs per analitzar el discurs sobre la cooperació. Foto: Diputació de Barcelona

Un curs per analitzar el discurs sobre la cooperació. Foto: Diputació de Barcelona

Aquest curs, organitzat per l'Oficina de Cooperació de la Diputació de Barcelona, està dirigit a tècnics de cooperació i de comunicació i té com a objectiu ajudar-los a analitzar el discurs actual sobre la cooperació al desenvolupament, identificar-ne els límits i actualitzant-lo per fer-lo més comprensible i transformador. Consta de 12 hores presencials (3 sessions) i es desenvoluparà els dies 11, 18 i 25 d'abril, de 10h a 14h, al Recinte de l'Escola IndustriaI de Barcelona.  Inscripcions fins al 26 de març [+]

Anar a dalt

Eines

Practica el periodisme mòbil, el "Mojo"

Crear contingut des dels telèfons intel·ligents per guanyar agilitat. Foto: Pixabay Crear contingut des dels telèfons intel·ligents per guanyar agilitat. Foto: Pixabay

Crear contingut des dels telèfons intel·ligents per guanyar agilitat. Foto: Pixabay

Crear contingut des dels telèfons intel·ligents per guanyar agilitat. Foto: Pixabay

El periodisme mòbil (o Mojo, de l’anglès Mobile journalism) és una disciplina que permet als periodistes treballar de manera més àgil, creant i distribuint continguts directament des dels telèfons intel·ligents. Amb un equip lleuger i econòmic, el periodisme mòbil permet treballar amb noves narratives, específicament pensades per ser consumides també a la petita pantalla d’un telèfon, a través de les xarxes socials. El curs consta de diversos vídeos enregistrats, amb consells pràctics, als quals l’alumnat pot accedir fins al 31 de març. Informació i inscripcions [+]

Anar a dalt

Campanyes

"El consum responsable és a prop teu"

Per un consum de proximitat, que genera riquesa local i vincles comunitaris. Foto: Diputació de Barcelona

Per un consum de proximitat, que genera riquesa local i vincles comunitaris. Foto: Diputació de Barcelona

Sota el lema “El consum responsable és a prop teu”, la campanya del Dia Mundial dels Drets de les Persones Consumidores d’enguany reivindica el consum local i de proximitat com un consum responsable, conscient i sostenible que genera riquesa local, teixeix vincles comunitaris i transforma els nostres pobles i ciutats. La Diputació posa a disposició dels ajuntaments una sèrie de materials, com cartells, banderoles o imatges i animacions per a les xarxes socials, amb l'objectiu de difondre la campanya a tots els municipis de la demarcació. Més informació [+]

 
 

Servei de Premsa, Publicitat i Xarxes Socials
Àrea de Presidència
Diputació de Barcelona
Rambla de Catalunya, 126
08008 Barcelona

https://www.diba.cat/web/el-diari
a/e:butlleti_ajuntaments@diba.cat

 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat