© Shutterstock.com / RAY-BON
L’any 2017 es va crear un grup de treball constituït per personal tècnic municipal i de la Diputació de Barcelona, per elaborar una proposta de circuits i documents a utilitzar, per part dels ens locals amb competències en seguretat alimentària, quan després de detectar mancances greus als establiments alimentaris que s’inspeccionen, cal aplicar mesures d’intervenció administrativa establertes a la Llei 18/2019 de salut pública.
Un cop consensuats aquests documents, es va considerar necessària la seva revisió jurídica, d’acord amb la normativa de procediment administratiu. El resultat de tot aquest treball són dos diagrames, un per al procediment sancionador ordinari i un per al simplificat, amb les corresponents propostes de documents a utilitzar en cada cas, que s’obren en clicar-hi al damunt.
L’eina, ja està disponible a la pàgina web del Servei, és molt visual i pretén ser útil per al personal tècnic i juristes municipals que s’ocupen de la seguretat alimentària.
Esperem haver aconseguit l’objectiu proposat, i que l’eina sigui realment útil i ens ajudi a millorar la seguretat alimentària dels nostres municipis.
Butlletí: EspaiS@lut
Número de butlletí: #110 - Octubre 2021
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Servei de Salut Pública
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Passeig de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
Edifici Serradell Trabal, Planta 2
08035 Barcelona
Tel. 934 022 468
https://www.diba.cat/salutpublica/
ssp.espaisalut@diba.cat