Publicat a Health Promotion International. 2005;20(2):123–133. (Publicació en anglès)
Li Ming Wen, Neil Orr, Jeni Bindon, Chris Rissel.
Durant 12 mesos, es va fer una campanya de màrqueting a una cohort d’empleats d’una empresa del sector sanitari seleccionada a l’atzar. Aquesta campanya promocionava el transport actiu, i proposava alternatives a l’ús de cotxes privats per anar a la feina, tals com caminar, anar en bicicleta o utilitzar el transport públic. Els canvis observats després de la intervenció van ser un descens de l’ús del cotxe i un increment de la conscienciació.
Butlletí: EspaiS@lut
Número de butlletí: #88 - Setembre 2019
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Servei de Salut Pública
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Passeig de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
Edifici Serradell Trabal, Planta 2
08035 Barcelona
Tel. 934 022 468
https://www.diba.cat/salutpublica/
ssp.espaisalut@diba.cat