Novetats

30/11/2021

Des del 30 de novembre i fins al 2 de desembre, el Barcelona Convention Bureau (BCB), el programa de promoció del turisme MICE (Meetings, Incentives, Conventions and Exhibitions) de la Destinació Barcelona, participarà amb un estand propi a l’IBTM World. Es tracta de la fira de turisme de reunions més important d’àmbit europeu, amb més de trenta anys de trajectòria, que té lloc cada any a Barcelona.

L’estand del BCB, el programa de promoció impulsat per Turisme de Barcelona amb la Diputació de Barcelona, porta per títol The place to meet i compta amb 32 coexpositors i la participació de les comarques del Baix Llobregat, Penedès i el Sitges Convention Bureau, que donaran a conèixer l’oferta de turisme MICE d’aquestes destinacions. 

26/11/2021

Les 572 empreses i serveis turístics que enguany s’han adherit al programa Compromís per a la Sostenibilitat Turística Destinació Barcelona Biosphere, impulsat per la Diputació de Barcelona amb el suport de l’Institut de Turisme Responsable (ITR) i la Cambra de Comerç de Barcelona, i les que ho facin en endavant rebran, a partir del 2022, la certificació Biosphere Sustainable Lifestyle. La nova certificació permet millorar el posicionament de l’empresa o servei en relació al turisme sostenible i li dona més visibilitat a escala nacional i internacional.

22/11/2021

La diputada de Turisme de la Diputació de Barcelona, Abigail Garrido, l’alcalde de Mataró, David Bote, i el president del Consorci de Turisme Costa Barcelona Maresme, Joaquim Arnó, van inaugurar el 19 de novembre la 10a Jornada del Cercle de Turisme, la plataforma de serveis de màrqueting turístic de la Diputació de Barcelona. Ho van fer en un acte que recuperava el format presencial i que va tenir lloc al TecnoCampus de Mataró, davant d’un centenar de representants del sector turístic de la província de Barcelona. La trobada va plantejar els principals reptes del sector en l’era postpandèmia i va donar a conèixer les línies d’actuació en l’estratègia de màrqueting de les comarques de Barcelona de cara al proper any. 

11/11/2021

Un total de 53 empreses i serveis turístics de la comarca de l’Alt Penedès han rebut avui la certificació com a Punts d’Informació Turística i passen a complementar l’oferta de les oficines de turisme per tal d’informar i assessorar el visitant durant la seva estada. 

L’acte de lliurament ha comptat amb la presència de la diputada de Turisme de la Diputació de Barcelona, Abigail Garrido, qui ha volgut felicitar les empreses certificades i agrair el seu «compromís per oferir una informació turística de qualitat als visitants», així com del president del Consorci de Promoció Turística del Penedès, Ramon Riera; el president del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, Xavier Lluch, i el regidor de turisme de l’Ajuntament de Sant Martí Sarroca, Joan Lluís Climent.

La Diputació de Barcelona va començar a implantar el programa Punts d’Informació Turística el 2013, des d'aleshores ja són 563 els Punts d’Informació Turística de la província de Barcelona.

11/11/2021

Dels que tenen intenció de viatjar aquesta tardor, una quarta part es quedarà a Catalunya; un 33% aniran a la resta d’Espanya i un 36% a l’estranger, Els Pirineus serà el destí principal dels catalans que viatjaran per Catalunya. Dels que tenen pensat viatjar a la resta d’Espanya, les preferències són Madrid, Andalusia i Aragó. França i Itàlia són els països més citats pels que volen viatjar a l’estranger. Aquestes són algunes de les conclusions de l’enquesta sobre “Intenció de viatge a la tardor dels residents a Catalunya” que ha dut a terme el Laboratori de Turisme de la Diputació de Barcelona durant la segona quinzena d’octubre.     

El Laboratori de Turisme també ha realitzat l’informe “L'opinió ciutadana sobre el turisme a la Regió de Barcelona, onada tardor 2021”, del qual es desprèn que vuit de cada deu persones consideren que el turisme és beneficiós per a la seva comarca i el citen com a segon sector que aporta més riquesa al seu entorn, després de la indústria.

S'estan mostrant 151 - 155 de 190 resultats.