26/03/2021 11:38 h.

Les Agències comarcals i locals d'energia comparteixen experiències

Trobada d'Agències

Des de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat vam recuperar l'espai de trobada de les Agències comarcals i locals d'energia per tal de compartir la situació actual d'aquestes entitats i les necessitats i intencions de futur.

Les agències locals i comarcals de l'energia tenen un paper clau com a ens facilitadors del desenvolupament dels compromisos de les ciutats i pobles signants del Pacte dels Alcaldes i les Alcaldesses pel Clima i l'Energia.

La majoria d'Agències són iniciativa dels consells comarcals. Les Agències  donen suport als municipis en la gestió energètica dels seus equipaments i enllumenats, la implantació de la comptabilitat energètica, el suport tècnic en la sol·licitud d'ajuts, en la contractació de subministraments, etc.

Trobada d'agències comarcals d'energia.

Organitzada per la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat amb la col·laboració d'Ecoserveis.

Sessió presencial, 18 d'abril del 2023.

Ponència inaugural "Reptes jurídics de la transició energètica pel món local", Jorge Andrey de Schlaich Dauss, S.L.P.

Presentació de la Xarxa d’Oficines comarcals de transició energètica (OCTEs), Joan Josep Escobar, cap de Divisió de Gestió Energètica de l’Institut Català d’Energia.

Galeria d'imatges de la sessió (accés exclusiu per a membres de la Xarxa)

Reptes de futur. Resultats de la sessió

Documentació complementària:

Circular sobre comunitats energètiques d'entitats locals de Navarra
 Informe sobre comunitats energètiques d'entitats locals de Navarra

Trobada d'Agències comarcals i locals d'energia

Coorganitzat per la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat i la Diputació de Barcelona. Amb la col·laboració d'Ecoserveis i l'ICAEN

Sessió online, 25 de febrer del 2021

Relatoria de la sessió