Butlletí Servei de Teleassistència
juny de 2016 - #5

Portada

Font: Diputació de Barcelona Font: Diputació de Barcelona

Font: Diputació de Barcelona

Font: Diputació de Barcelona

Des de l'Àrea d'Atenció a les Persones es desenvolupa l'Escola d'Estiu de Serveis Socials, que aquest any compleix el 25è aniversari. Aquest any tindrà lloc del 5 al 8 de juliol. En aquest marc, el Servei de suport a programes socials realitzarà el monogràfic ‘Prevenció de riscos a la llar per a persones grans' amb durada de 8h, els dies 5 i 7 de juliol. 

Go top

Novetats

Font: Diputació de Barcelona Font: Diputació de Barcelona

Font: Diputació de Barcelona

Font: Diputació de Barcelona

Durant el 23 i 25 de maig es va celebrar la 16ena Conferència Internacional d'Atenció Integrada (16th International Conference on Integrated Care), espai on a través de ponències, sessions de treball i exposició de pòsters, institucions, entitats i empreses de l'àmbit social i sanitari de tot el món expliquen les seves bones pràctiques en atenció integrada.

Font: Diputació de Barcelona Font: Diputació de Barcelona

Font: Diputació de Barcelona

Font: Diputació de Barcelona

Durant aquests mesos, des del Servei Local de Teleassistència, s'ha estat treballant amb les demandes rebudes per part dels 310 municipis de la demarcació per poder tancar el creixement previst per enguany. 

Font: Tunstall Televida Font: Tunstall Televida

Font: Tunstall Televida

Font: Tunstall Televida

A l'abril, l'equip tècnic del Servei Local de Teleassistència vam tenir l'oportunitat de passar un matí vivint de primera mà l'experiència i el treball que realitzen les Unitats Mòbils del Servei Local de Teleassistència. 

Una tècnica de l'Àrea d'Atenció a les Persones va participar en totes les mobilitzacions que es van realitzar des de la base situada al recinte Mundet a Barcelona coneixent en profunditat el treball operatiu que es realitza des d'aquest model de prestació, als professionals i a les persones usuàries.

Font: Josep Cano/Diputació de Barcelona Font: Josep Cano/Diputació de Barcelona

Font: Josep Cano/Diputació de Barcelona

Font: Josep Cano/Diputació de Barcelona

Els professionals que treballen en la prestació del servei de teleassistència (teleoperadors, treballadors socials, tècnics instal·ladors, etc.) desenvolupen la seva tasca diària en contacte continu amb persones grans, ja sigui telefònicament o de manera presencial. Són professionals en qui les persones usuàries depositen la seva confiança, moltes vegades, més pròxima.

Go top

Dispositius

Què són les trucades de seguretat automàtiques dels aparells de teleassistència i perquè es fan a través d’una línia 901?

Font: Josep Cano/Diputació de Barcelona

Font: Josep Cano/Diputació de Barcelona

Les trucades programades de seguretat són trucades automàtiques que es realitzen cada 28 dies. El seu paper és imprescindible, ja que la seva funció és assegurar que l'equip de teleassistència funciona correctament. Així, la persona usuària té la garantia de què si ha de prémer el penjoll en cas d'emergència o per qualsevol altre motiu, podrà contactar amb el centre d'atenció sense cap problema. 

Go top

Innovació

Reconeixements a l’empresa prestadora del Servei Local de Teleassistència, Tunstall Televida

Font: Tunstall Televida

Font: Tunstall Televida

Tunstall Televida, empresa prestadora del Servei ha obtingut la certificació d'Organització Saludable i la ISO 27001:2013 que reconeix les millors pràctiques en seguretat de la informació. 

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
benestar@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia

 
 

Twitter de BenestarYoutube de Benestar Comunitat virtual de Benestar