Butlletí l'Aparador
20 de març de 2017 - #122

Notícies

Serveis d’atenció al consumidor de pagament?

Font: Arxiu

Font: Arxiu

Utilitzar el servei telefònic d’atenció al client d’algunes empreses pot sortir car si la iniciativa d'algunes empreses de telefonia es consolida.

 

L’empresa de telefonia explica que aquesta decisió és per fomentar canals alternatius com Internet, l’aplicació mòbil o el servei de reconeixement de veu. Una sèrie d’arguments que contradiu el Codi de Consum de Catalunya i pot ser considerat “discriminatori”, ja que deixaran molts usuaris no saben utilitzar aquestes noves vies.

Notícia de premsa

Comunicat de Facua

 

Newsletter: L'Aparador
Newsletter number: #122 - 20 de març de 2017

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Servei de Suport a les Polítiques de Consum

Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública

Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum