L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de Mataró, amb la col·laboració de la Taula d’Accessibilitat de la ciutat, va organitzar el passat mes de març, la jornada “L’accessibilitat universal en la compra de productes, la contractació de serveis i en la gestió de les reclamacions de consum”.
Durant la jornada s’ha donat a conèixer la Guia de consum accessible i els principals agents implicats en aquest àmbit han posat sobre la taula aspectes legals, casos pràctics i resolucions aconseguides amb la mirada posada en la millora de l’atenció a la ciutadania com a consumidors ben informats i amb igualtat d’oportunitats.
Newsletter: L'Aparador
Newsletter number: #189 - 8 de maig de 2023
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum