Butlletí l'Aparador
1 d'agost de 2023 - #192

Notícies

Resolució de litigis en línia

El Centre Europeu del Consumidor a Espanya publica un nou fullet sobre la Plataforma de Resolució de Litigis en Línia (RLL) amb l'objectiu de donar a conèixer i promocionar el recurs com una forma fàcil, ràpida i barata de resoldre reclamacions entre consumidors i botigues en línia.

 

La RLL és un lloc web gratuït, interactiu i multilingüe, administrat per la Comissió Europea, en el qual els consumidors residents a la UE així com Islàndia, Liechtenstein i Noruega poden resoldre les seves reclamacions sobre compres en línia realitzades tant en el seu propi país com en qualsevol d'aquests països.

Cal advertir que, totes les botigues en línia amb domicili social a aquests països, independentment de si tenen intenció o no de fer servir la plataforma RLL, estan obligades a facilitar al consumidor un enllaç a la plataforma de manera visible i fàcilment accessible, així com un correu electrònic de contacte que serà el que s'utilitzi per tramitar les reclamacions.

Més informació

Newsletter: L'Aparador
Newsletter number: #192 - 1 d'agost de 2023

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Servei de Suport a les Polítiques de Consum

Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública

Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum