El Servei Públic de Consum de l’Ajuntament, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, ha dut a terme la campanya “Informació bàsica al consumidor”.
Des d’octubre s’han visitat més de 100 comerços per assessorar-los sobre la normativa d’horaris comercials, fulls oficials de reclamació, exhibició dels preus de venda al públic i justificants de pagament entre altres aspectes.
A les visites també s’ha informat sobre la normativa lingüística, recollida a la Llei 1/1998, de 7 de gener, de política lingüística. La campanya es porta a terme anualment amb la finalitat d’arribar a tots els establiments del municipi. Per a qualsevol consulta, els establiments poden adreçar-se al Servei Públic de Consum, ubicat a Can Comamala (c.Mn. Jacint Verdaguer, 105).
Podeu consultar aquesta actuació a la revista municipal, (pàgina 12).
Newsletter: L'Aparador
Newsletter number: #197 - 2 de febrer de 2024
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum