Butlletí Servei de Teleassistència
octubre de 2018 - #12

Portada

© Josep Cano/Diputació de Barcelona © Josep Cano/Diputació de Barcelona

© Josep Cano/Diputació de Barcelona

© Josep Cano/Diputació de Barcelona

Al llarg del darrer trimestre de l’any, els municipis que tinguin voluntat de créixer ho podran seguir fent sense limitació. Recordem que els ‘límits’ o ‘topalls’ són orientacions que ens permeten conèixer la voluntat municipal per organitzar la distribució entre els 310 municipis de la demarcació.

Aquests escenaris són necessaris com a instruccions de treball per a l’empresa prestadora per poder organitzar els recursos tècnics i humans al territori.

Ir arriba

Novetats

© Tunstall Televida © Tunstall Televida

© Tunstall Televida

© Tunstall Televida

El proppassat 21 de setembre va tenir lloc la reunió de cloenda del subcomitè tècnic que des del 2015 elabora una nova norma UNE 158 de Teleassistència i on la Diputació de Barcelona ha estat representada durant tot aquest període. 

La seva participació a les reunions ha permès aportar el seu coneixement derivat de tenir una de les experiències més consolidades en prestació del servei de teleassistència.

© Diputació de Barcelona © Diputació de Barcelona

© Diputació de Barcelona

© Diputació de Barcelona

Ja està disponible a la web del Servei Local de Teleassistència, la memòria de gestió del Servei corresponent al 2017 Des de l’octubre de 2005, el creixement del nombre d’usuaris del Servei ha estat continu, fins arribar als 80.282 persones usuàries el mes de desembre de l’any 2017.

L'any 2017 s'ha caracteritzat per l’inici d’un nou contracte que incorpora un volum considerable de novetats entre les quals destaquen:

Ir arriba

Campanyes i recomanacions

Nou material de difusió sobre els requeriments tècnics per accedir al servei i les compatibilitats amb el Servei Local de Teleassistència dels diferents proveïdors telefònics

© Diputació de Barcelona

© Diputació de Barcelona

Els avenços tecnològics dels darrers anys han permès que el Servei Local de Teleassistència es pugui prestar amb més qualitat, eficàcia i eficiència. Tot i així, aquest desenvolupament també ha comportat que els requeriments tècnics per accedir al servei siguin múltiples.

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
teleassistencia@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia

 
 

Twitter de BenestarYoutube de Benestar Comunitat virtual de Benestar