Butlletí Servei de Teleassistència
febrer de 2016 - #4

Dispositius

Els equips de teleassistència es poden silenciar

Font: Tunstall Televida

Font: Tunstall Televida

L'equip de teleassistència ofereix la possibilitat tècnica d'eliminar el so que es produeix en el moment en el que la persona usuària prem el penjoll o el botó del dispositiu. 

 

Els objectius d'aquesta funció són els següents:

 

  • Aportar més seguretat a la persona usuària en situacions de maltractament i/o conflicte, en les quals la persona usuària necessiti demanar ajuda sense que el possible agressor se n'assabenti. En aquests casos, el personal del Servei Local de Teleassistència que atén la trucada, escolta en silenci i gestiona l'emergència segons les necessitats que detecti en cada situació.

 

  • Evitar les molèsties auditives que pot ocasionar aquest so a les persones usuàries, en especial a aquelles que estiguin patint una situació d'estrès i/o ansietat.

Boletín: Servei Local de Teleassistència
Número de boletín: #4 - febrer de 2016

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
teleassistencia@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia

 
 

Twitter de BenestarYoutube de Benestar Comunitat virtual de Benestar