Butlletí Servei de Teleassistència
setembre de 2017 - #8

Novetats

Nova Guia d’ús del Servei adaptada a lectura fàcil per als usuaris

© Diputació de Barcelona

© Diputació de Barcelona

Per a la Diputació un dels reptes del servei sempre havia estat la participació del usuari en el servei. Aprofitant que enguany s’inicia un nou model d’atenció es va veure l’oportunitat de reforçar la informació que les persones usuàries i les famílies tenen del servei. D’aquesta forma, i amb la col·laboració de l’empresa prestadora Tunstall Televida, s’ha elaborat una nova Guia d’ús del servei per als usuaris adaptada a lectura fàcil

Aquesta guia explica de forma gràfica i visual el servei, les seves prestacions i les principals recomanacions a l’hora de fer servir el servei d’una forma òptima. 

En el moment de la visita d’alta al servei, un/a Coordinador/a de zona explica detalladament el seu contingut i realitza el lliurament per a la seva consulta posterior i de la seva família i/o entorn. 

En aquest sentit, la guia recull amb un llenguatge senzill contrastat per a la fàcil comprensió dels usuaris els següents apartats: 

  • Què ofereix el Servei Local de Teleassistència?
  • En què pot ajudar?
  • Com funciona la tecnologia?
  • Com utilitzar el servei?
  • Què fer davant una emergència? 

Amb aquesta guia es vol donar un pas més en la participació de les persones usuàries en el seu propi pla d’intervenció i evolució de les prestacions a llarg del cicle de vida en el servei. 

Enllaç a la Guia d'ús del Servei Local de Teleassistència (Lectura Fàcil)

Boletín: Servei Local de Teleassistència
Número de boletín: #8 - setembre de 2017

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
benestar@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia

 
 

Twitter de BenestarYoutube de Benestar Comunitat virtual de Benestar