En el primer trimestre s’ha celebrat una altra edició del curs Gestió en matèria d'Activitats Regulades que, en un total de 15 hores, ha format a una trentena de tècnics municipals.
S’ha tractat tot el cicle vital de les activitats: el neu naixement, implantació, modificacions, cessament així com la seva disciplina i el règim sancionador al que estan sotmeses, des de totes les vessants.
Els ponents, Montserrat Escudé, Trini Capdevila i Xavier Silvestre, juristes experts i amb llarga trajectòria en la matèria, van exposar i debatre amb els participants, els diferents aspectes que intervenen en la gestió de les activitats posant de manifest que es un tema transversal i que cal la implicació d’àrees dels ajuntaments tals com urbanisme, desenvolupament econòmic, turisme i d’altres.
Aquest curs ja està consolidat a l’oferta formativa de l’Oficina d’Activitats Regulades i Programes en Protecció Civil i, edició rere edició, el nombre de sol·licituds supera amb escreix les places disponible.
Per donar resposta a aquesta demanda del personal tècnic dels ens locals, s’ha programat la Jornada: Introducció a la gestió d'activitats regulades per al proper 15 de juny en la que, al llarg d’un matí, repassarem tots aquests aspectes de la gestió de les activitats regulades.
Boletín: Habitatge, Urbanisme i Activitats
Número de boletín: #112 - Maig 2022
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Gerència de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats
C/ Comte d'Urgell, 187. Edifici del Rellotge, 2a planta. 08036 Barcelona
Telèfon: 934 022 890
gs.hua@diba.cat • www.diba.cat/hua