Butlletí l'Aparador
15 d'octubre de 2015 - #105

Notícies

Acció formativa adreçada al personal de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de Sant Quirze del Vallès

Moment de la primera sessió formativa

Moment de la primera sessió formativa

En aquesta formació específicament dirigida a aquest col·lectiu, es realitza una aproximació general a l'àmbit de consum fent especial atenció a la la recepció i recollida de documentació acreditativa lligada a l tramitació dels expedients.

Què és consum? Qui és consumidor? Què faig si m'arriba algú que vol posar una reclamació de consum? Indico només l'hora i el lloc on està l'oficina o puc fer alguna cosa més com a Oficina d'Atenció Ciutadana? Aquestes preguntes i més, es van resoldre en les dues sessions de formació de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de Sant Quirze del Vallès, el passat 16 de setembre.

Butlletí: L'Aparador
Número de butlletí: #105 - 15 d'octubre de 2015

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Servei de Suport a les Polítiques de Consum

Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública

Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum