Moment de la primera sessió formativa
En aquesta formació específicament dirigida a aquest col·lectiu, es realitza una aproximació general a l'àmbit de consum fent especial atenció a la la recepció i recollida de documentació acreditativa lligada a l tramitació dels expedients.
Què és consum? Qui és consumidor? Què faig si m'arriba algú que vol posar una reclamació de consum? Indico només l'hora i el lloc on està l'oficina o puc fer alguna cosa més com a Oficina d'Atenció Ciutadana? Aquestes preguntes i més, es van resoldre en les dues sessions de formació de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de Sant Quirze del Vallès, el passat 16 de setembre.
Butlletí: L'Aparador
Número de butlletí: #105 - 15 d'octubre de 2015
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum