Butlletí l'Aparador
18 de març de 2016 - #111

Notícies

Les aerolínies estalvien cada any 900 milions per falta de reclamacions dels passatgers

Font: Javier Ortega Figueiral

Font: Javier Ortega Figueiral

Menys del 2% de passatgers amb dret a indemnització sol·liciten una compensació per desconeixement dels seus drets.

Un estudi recent de l'empresa Airhelp calcula que uns 200 milions de passatgers viatgen des d'i fins a Espanya cada any, dels quals un 1%, és a dir, uns 2 milions -l'equivalent a 5.500 persones diàries-podrien tenir dret a rebre una compensació per a vols afectats.

 

Notícia

Boletín: L'Aparador
Número de boletín: #111 - 18 de març de 2016

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Servei de Suport a les Polítiques de Consum

Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública

Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum