Butlletí l'Aparador
17 de gener de 2017 - #120

Materials d'interès

Com es veu el Servei de Consum? Resultat d'enquestes

Font: Arxiu

Font: Arxiu

El Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona realitza amb una periodicitat, aproximadament bianual, enquestes de satisfacció dels diferents perfils amb els quals treballa: ciutadania que utilitza els serveis que prestem, establiments inspeccionats, tècnics municipals de consum i càrrecs electes que porten aquest tema en els diferents ens locals de la província.

El passat mes de maig, dins de la X Assemblea de la Xarxa Local de Consum, es va presentar una aproximació a les dades obtingudes de la darrera edició d'aquestes enquestes, la qual permet valorar diferents aspectes del treball del Servei i millorar-ne la qualitat.

Actualment s'ha iniciat una sèrie de dinàmiques d'interpretació compartida dels resultats, tasca per a la qual comptem amb la col·laboració de la Universitat de Girona. Esperem, així, anar més enllà d'uns indicadors de satisfacció d'usuaris purament quantitatius, per obtenir una perspectiva més global i encaminada a veure cap a on evolucionen les polítiques de consum al nostre país.

Resultats de les enquestes:
 

Enquesta a regidors i tècnics de Consum. Comparativa 2013-2015

Enquesta a establiments inspeccionats pel Servei de Consum. Comparativa 2012-2015

Enquesta a usuaris del Servei de Consum. Comparativa 2012-2015

 

Butlletí: L'Aparador
Número de butlletí: #120 - 17 de gener de 2017

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Servei de Suport a les Polítiques de Consum

Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública

Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum