Font: Ajuntament de Sabadell
Adreçades a treballadors de l’empresa social sense afany de lucre CIPO, s'han organitzat dues xerrades sobre els drets bàsics que tenim com a persones consumidores.
Aquesta activitat de sensibilització, realitzada el dia 23 de maig, va ser organitzada per l’Oficina d’Informació al Consumidor (OMIC) de l’Ajuntament de Sabadell, amb la col·laboració del Servei de Consum de la Diputació de Barcelona.
Aquestes xerrades, desenvolupades pels tècnics en consum han estat enfocades a realitzar recomanacions sobre el procés de compra i a conèixer els nostres drets davant la manca de conformitat amb el producte adquirit. Els assistents, 24 en total, van participar de forma molt activa, aportant experiències personals i posant en comú dubtes i casuístiques.
Butlletí: L'Aparador
Número de butlletí: #127 - 20 de juny de 2017
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum