Font: Arxiu SSPC
L’Ajuntament i la Diputació de Barcelona han arribat a un acord per tal de poder oferir el servei públic de consum mitjançant l’Oficina Provincial d’Informació al Consumidor (OPIC).
Aquest servei facilitarà la presentació de reclamacions, queixes i denúncies, així com aclarir dubtes, relacionades amb la compra de productes o serveis.
El nou servei d'atenció mòbil, presentat el passat 24 de maig, s'instal·larà a Gironella sis vegades l'any, just davant de l'Ajuntament, a la plaça de la Vila, coincidint amb el mercat setmanal de dimecres. L'horari de l´oficina és de 10.30 a 13.00 h. L'Ajuntament s´encarregarà d'anunciar puntualment les dates de les visites.
L'Alcalde de Gironella, David Font, ha avançat que les consultes i reclamacions també es podran tramitar des de les Oficines d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, els dies que no hi hagi l'oficina mòbil.
Des de l'Ajuntament s´enviarà la consulta preparada documentalment, i la unitat de consum de la Diputació s'encarregarà de gestionar-la. Font ha remarcat que "no tindria sentit que el segon municipi en població de la comarca no disposés d'aquest servei".
La regidora de Promoció Econòmica i responsable de Consum de l'Ajuntament de Gironella, Maria Àngels Sallés, s'ha felicitat per l'acord i ha explicat que "moltes vegades, els consumidors no sabem on dirigir-nos quan tenim problemes". En aquest sentit, s'ha mostrat convençuda que "de mica en mica s´anirà coneixent el servei i podrem donar una bona ajuda als ciutadans".
L'Oficina de consum pot atendre incidències sobre:
Butlletí: L'Aparador
Número de butlletí: #127 - 20 de juny de 2017
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum