L’Agència Catalana del Consum reforça el control de mercat en serveis bàsics i tanca el 2022 amb 6,4 milions d’euros en sancions.
L’Agència Catalana del Consum ha rebut 24.654 reclamacions, principalment per incidències relacionades amb serveis bàsics com ara els subministraments de llum, gas i aigua; les telecomunicacions; els transports; els serveis immobiliaris o els bancaris.
Ha gestionat 3.148 denúncies, un 17 % més que el 2021, xifra que consolida la tendència a l’alça iniciada l’any 2020, i que constata l’empoderament del ciutadania pel que fa als seu drets com a persones consumidores.
El nombre total d’actuacions inspectores realitzades l’any passat va ser de 7.269 i es van retirar del mercat 330.569 unitats d’articles insegurs, un 51 % més que l’any anterior.
Boletín: L'Aparador
Número de boletín: #189 - 8 de maig de 2023
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum