L'Ajuntament de Mollet del Vallès, a través de la regidoria de Consum, duu a terme un seguit d'activitats de sensibilització a la població per a un consum responsable.
Així mateix, l'Oficina Municipal d'Informació als Consumidors (OMIC) atén a tota la ciutadania oferint informació, assessorament i la possibilitat de reclamar.
L'Ajuntament de Mollet del Vallès, a través de la regidoria de Consum, segueix duent a terme activitats per tal d'assessorar a la ciutadania sobre quins són els drets i els deures com a consumidors i sensibilitzar-los perquè practiquin un consum responsable.
Així, en el mes d'octubre, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, s'han realitzat diverses activitats adreçades a potenciar un tipus de consum que sigui reflexiu, responsable i sostenible.
En aquesta línia, les escoles del Bosc i Sant Vicenç, han acollit 6 sessions d'una xerrada adreçada al cicle superior de Primària anomenada "Qui veu el meu perfil?, la privacitat a Internet". D'una banda, personal de la Federació Unió Cívica de Consumidors i Mestresses de Casa de Catalunya (UNAE) ha realitzat una xerrada que ha consistit en una explicació pedagògica sobre les xarxes socials i el seu ús. En aquestes xerrades, en què han assistit nombrosos alumnes, s'han donat recomanacions per a una utilització segura i responsable de les xarxes.
D'altra banda, a l'Ateneu Gran, s'ha fet una altra xerrada anomenada "El subministrament elèctric a la llar", impartida per personal de l'Associació MAP al servei de les persones que també ha provocat un gran interès amb la participació de força públic.
Al marge de la resta d'activitats previstes, l'Oficina Municipal d'Informació als Consumidors de l'Ajuntament de Mollet (OMIC) està oberta a la ciutadania per atendre-la a nivell d'informació, assessorament i reclamació, en horari de dilluns a divendres de 10 a 13 h.
Mollet del Vallès, 21 d'octubre de 2015