Moment del taller infantil
Moment del taller infantil
Aquest catàleg que us presentem conté l'oferta d'activitats de sensibilització a la ciutadania en matèria de consum responsable que la Diputació de Barcelona posa a disposició dels ens locals de la demarcació de Barcelona adherits a la Xarxa Local de Consum i, de forma especial, als mitjans i petits ajuntaments.
Sessió realitzada a Vilafranca del Penedès
El passat dimecres, 11 de novembre, es va realitzar una jornada a Vilafranca del Penedès amb la finalitat de posar a l'abast dels electes municipals informació sobre les activitats que oferirà el Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona dins el nou pla de mandat i les competències de l'administració local en aquesta matèria.
Tècnica en un moment de la visita
El servei d'atenció a les persones consumidores s'ofereix als ajuntaments que son membres de la Xarxa Local de Consum i que no disposen de servei propi de especialitzat en aquesta matèria. Aquest servei és a l'abast de la ciutadania des del departament que designa l'ajuntament i des de les Unitats Mòbils que hi destina la Diputació.
Imatge d'una ponència del curs
Aparcament de Can Lleonart
L'Oficina d'Atenció al Consumidor ha tramitat enguany una cinquantena de reclamacions, la majoria relacionades amb temes de telefonia mòbil i fixa.
Ajuntament de Mollet
L'Ajuntament de Mollet del Vallès, a través de la regidoria de Consum, duu a terme un seguit d'activitats de sensibilització a la població per a un consum responsable.
Ajuntament de Gavà
La campanya, impulsada per l'Ajuntament de Gavà en col·laboració amb la Diputació, està adreçada a tots els sectors comercials. L'objectiu és informar i comprovar si els comerços compleixen la normativa quant a la informació bàsica que han d'oferir als consumidors.
Ajuntament de Lliçà d'Amunt
Font de la imatge: Web del Consumópolis
Vista d'un edifici
El Tribunal de la Unió Europea reprova que les persones amenaçades amb un desnonament no siguin informades de manera individualitzada, fet que els dificulta recórrer.
La portabilitat és un dret essencial dels usuaris
La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) ha multat amb 120.000 euros a Orange per impedir el canvi de companyia a 525 usuaris/àries.
Publicació de la correcció d'errors del Recurs d'inconstitucionalitat núm 5459-2015 i conseqüent comunicat de la Generalitat en què defensa la legalitat del Codi de Consum.
Vista del Pati Manning
Divendres, 11 de desembre, tindrà lloc la jornada de presentació dels resultats del Cercle de Comparació Intermunicipal de les OMICs. L'acte se celebrarà a l'Auditori del Pati Manning, carrer de Montalegre, 7, de Barcelona.
Curs de 20 hores lectives
Taller "Un forat al moneder"
El Servei de Suport a les Polítiques de Consum ofereix als ens locals adherits a la Xarxa Local de Consum suport tècnic per a la realització d'activitats de sensibilització en matèria de consum responsable, les quals estan destinades a diferents col·lectius.
Unitat Mòbil a Prats del Lluçanès
Les persones consumidores de la província de Barcelona poden tramitar les seves consultes i reclamacions de consum mitjançant les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona. Aquest servei està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum propis.
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Servei de Suport a les Polítiques de Consum
Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública
Passeig Vall d'Hebron, 171 Llars Mundet - Ed. Serradell
08035 Barcelona
Tel. 934 022 143
Fax 934 049 193
sspc.laparador@diba.cat
web de consum