Butlletí Servei de Teleassistència
Abril 2021 - Especial nova contractació - #18

Portada

©Diputació de Barcelona ©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

L’1 de maig de 2021 comença una nova etapa del Servei Local de Teleassistència que vindrà marcada per moltes novetats entre les quals destaca el procés de digitalització del servei i la consolidació de la teleassistència avançada, que impactaran de manera clara en la qualitat de la prestació i en la millora dels serveis que oferim als municipis i a les persones usuàries. [+]

Ir arriba

Novetats

©Diputació de Barcelona ©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

Una de les novetats més rellevants per aquest nou període és l’inici del procés de digitalització del servei que serà un dels eixos estratègics sobre els quals es basarà el desenvolupament i l’evolució del Servei Local de Teleassistència del futur. [+]

©Diputació de Barcelona ©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

Un altre dels impactes de la transformació digital que iniciarem durant el proper període és el ventall d’oportunitats que s’obren per millorar les eines de gestió del servei des del territori que permetran optimitzar els canals de comunicació i coordinació amb els municipis amb la finalitat d’avançar cap a una nova teleassistència predictiva. [+]

©Diputació de Barcelona ©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

L’atenció telefònica és, sens dubte, una peça clau del Servei Local de Teleassistència. D’una banda, permet a les persones usuàries contactar amb el servei (a través del terminal o del botó del penjoll) per comunicar una situació d’emergència, realitzar una consulta o simplement parlar. D’altra banda, permet al servei fer el seguiment de la persona, així com comprovar el correcte funcionament de l’equipament instal·lat al domicili. [+]

©Diputació de Barcelona ©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

La prevenció sempre ha estat un dels pilars del Servei Local de Teleassistència que ha permès configurar una atenció basada en un model proactiu on la tecnologia complementària sempre ha desenvolupat un paper clau. [+]

©Diputació de Barcelona ©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

Les unitats mòbils (UM) del Servei Local de Teleassistència són un recurs clau de resposta ràpida i eficaç que actua les 24 hores i els 365 dies de l’any. Amb el nou contracte que iniciem el 2021 aquestes unitats s’amplien de 29 a 42. [+]

©Diputació de Barcelona ©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

El model d’atenció centrada en la persona basat en el sistema de valoració de Resposta Eficient en Teleassistència (RET), implementat el 2017, permet elaborar un pla d’atenció personalitzat i adaptar les prestacions a les necessitats específiques de cada persona usuària. [+]

©Diputació de Barcelona ©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

L’adaptació del Servei Local de Teleassistència a l’Accessibilitat Universal serà un dels grans reptes del proper període. Aquest procés de transformació implicarà aplicar mesures d’accessibilitat a la totalitat d’informacions i comunicacions, al conjunt de prestacions, a la tecnologia de base i la complementària, així com a tots els processos de permanència de la persona en el servei. [+]

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
benestar@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia

 
 

Twitter de BenestarYoutube de Benestar Comunitat virtual de Benestar