12/03/2024 08:33 h.

'El directiu i la seva marca personal', a càrrec d'Amalia López Acera

Comparteix

Cicle de converses directives

Data: 19/03/2024
Horari: 12 a 13 h.
Inscripcions:
- Assistència presencial a Can Serra aquí
- Videoconferència (ens locals de la província de Barcelona) aquí
- Videoconferència (altres administracions públiques) aquí
 
Presentació
El Cicle de converses directives arriba a la seva trenta-dosena sessió amb l'objectiu d'aturar-nos, reflexionar i prendre consciència de diferents assumptes d'interès relacionats amb la direcció pública. Destinem una hora i escaig al mes per conversar amb experts de moltes i variades disciplines: gestió del talent, irrupció de la intel·ligència artificial, innovació pública, ètica i integritat, lideratge públic...

En la sessió del mes de març parlarem dels passos concrets per desenvolupar i gestionar una marca personal en l'àmbit de les administracions públiques: explorarem consells pràctics sobre com construir una identitat sòlida, comunicar-se efectivament i destacar en un entorn competitiu. Des de la gestió de la reputació en línia fins a la creació d'una narrativa coherent, la conversa versarà sobre les eines valuoses per a aquells que busquen sobresortir en la seva carrera dins del sector públic.

Tindrem l'oportunitat de conversar de tot plegat amb Amalia López Acera, cap de comunicació a l'Agència Valenciana Antifrau i experta en comunicació digital a les administracions públiques.
 
És llicenciada en Ciències de la Informació (especialitat Periodisme) amb experiència en ràdio, premsa, televisió i gabinets de comunicació i ha realitzat un Màster en Màrqueting Digital i Social Media. Ha treballat en gabinets de comunicació de diferents conselleries el que li ha permès conèixer els secrets de la comunicació política i el funcionament de les administracions públiques, de community manager del Servei Valencià d'Ocupació (SERVEF) posant en marxa tant les xarxes socials (Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube, Google+, Instagram i Periscope), com el servei de WhatsApp i el blog del SERVEF, i com a periodista a l'Ajuntament de Calp (Alacant) on va estar aprenent sobre la comunicació en les entitats locals. Des del maig de 2020 treballa a l'Agència Valenciana Antifrau com a cap de Comunicació assumint un dels reptes més importants de la seva carrera professional, establir l'estratègia de comunicació amb la ciutadania des d'un organisme que lluita contra el frau i la corrupció en les administracions públiques valencianes. És autora de dos llibres, Guia per a elaborar un pla de comunicació en una administració pública (2021) i Marca personal en les administracions públiques (2022).
 
Objectiu
Aprofundir en les eines i estratègies necessàries per a desenvolupar i gestionar la marca personal d'un directiu públic.
 
Continguts

  • Què ens aporta la marca personal als que treballem a les administracions públiques?
  • Quines són les estratègies per construir una marca personal sòlida?
  • Com comunicar-se de manera efectiva? Estratègies per augmentar la visibilitat i influència.
  • Com desenvolupar relacions i xarxes professionals? 
  • Pautes per mantenir i actualitzar la marca personal de manera contínua. 

Destinataris/àries

Personal directiu i de comandament de les administracions públiques.