Declaració d'accessibilitat
Introducció
El KitCueme - Cultura Emprenedor a l'Escola s'ha compromès a fer accessible el vostre lloc web de conformitat amb el Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic , pel qual es trasposa la Directiva (UE) 2016/2102 del Parlament Europeu i del Consell, de 26 d'octubre del 2016 .
Aquesta declaració d'accessibilitat s'aplica al lloc web https://kitcueme.diba.cat/ , excloent-ne els continguts incrustats provinents d'altres dominis.
Situació de compliment
Aquest lloc web és parcialment conforme amb el Reial decret 1112/2018 a causa de la manca de conformitat dels aspectes que s'indiquen a continuació.
Contingut no accessible
El contingut que es recull a continuació no és accessible pels motius següents:
- Manca de conformitat amb Reial Decret 1112/2018
-
És possible que hi hagi algun reproductor de vídeo que no disposa d'una manera d'operació que permeti mostrar els subtítols existents [requisit número 7.1.1 de la norma UNE-EN 301549:2022 Reproducció de subtítols]
-
Alguna pàgina incorpora reproductor de vídeo que no disposa d'una manera per seleccionar i reproduir audiodescripcions disponibles [requisit número 7.2.1 de la norma UNE-EN 301549:2022 Reproducció d'audiodescripció]
-
Algunes imatges no estan etiquetades o tenen una alternativa textual genèrica [requisit número 9.1.1.1 de la norma UNE-EN 301549:2022 Contingut no textual].
-
Alguns vídeos gravats poden no contenir subtítols [requisit número 9.1.2.2 de la norma UNE-EN 301549:2022 Subtítols (gravats)].
-
Alguns vídeos pregravats al lloc web no disposen d'audiodescripció o mitjans alternatius [requisits número 9.1.2.3 i 9.1.2.5 de la norma UNE-EN 301549:2022 Audiodescripció o mitjans alternatius (gravat)].
-
En alguna pàgina la informació, estructura i relacions no estan determinades per programari o no tenen alternativa com a text [requisit número 9.1.3.1 de la UNE-EN 301549:2022 D'informació i relacions].
-
En algun document hi pot haver instruccions especificades només per una característica sensorial com la forma, el color, la mida, la ubicació visual o el so [requisit número 9.1.3.3 de la norma UNE-EN 301549:2022 Característiques sensorials].
-
En alguns formularis, el camp d'entrada que recopila informació sobre l'usuari no té identificat el propòsit [requisit número 9.1.3.5 de la norma UNE-EN 301549:2022 Identificació del propòsit d'entrada].
-
En alguna pàgina la relació de contrast en text podria no ser almenys 4.5:1 [requisit número 9.1.4.3 de la norma UNE-EN 301549:2022 Contrast mínim].
-
En alguna pàgina s'han pogut utilitzar imatges de text en lloc de text per transmetre informació [requisit número 9.1.4.5 de la norma UNE-EN 301549:2022 Imatges de text].
-
Hi ha establert alguna limitació de temps que no es pot aturar, ajustar o estendre [requisit número 9.2.2.1 de la norma UNE-EN 301549:2022 Temps ajustable].
-
De manera puntual algun enllaç podria no tenir definit el propòsit específic de manera textual [requisit número 9.2.4.4 de la norma UNE-EN 301549:2022 Propòsit dels enllaços].
-
Pot haver-hi alguna capçalera o algun nom de control que no sigui prou descriptiu del seu propòsit [requisit número 9.2.4.6 de la norma UNE-EN 301549:2022 Capçaleres i etiquetes].
-
De manera puntual podria existir algun error d'entrada en algun camp/formulari del qual no es notifiqués a l'usuari el suggeriment per solucionar-ho [requisit número 9.3.3.3 de la norma UNE-EN 301549:2022 Suggeriment davant d'errors].
-
En alguna página los componentes de interfaz de usuario como elementos de formulario, enlaces y componentes generados por script no siguen la estructura recomendada por las pautas de accesibilidad [requisito número 9.4.1.2 de la norma UNE-EN 301549:2022 Nombre, función, valor].
-
En alguna página los mensajes de estado podrían no estar determinados mediante programación a través de funciones o propiedades [requisito número 9.4.1.3 de la norma UNE-EN 301549:2022 Mensajes de estado].
-
Algunas imágenes no están etiquetadas o tienen una alternativa textual genérica [requisito número 10.1.1.1 de la norma UNE-EN 301549:2022 Contenido no textual].
-
En algún documento la relación de contraste en texto podría no ser de al menos 4.5:1 [requisito número 10.1.4.3 de la norma UNE-EN 301549:2022 Contraste mínimo].
-
Puntualmente algún documento podría no tener identificado el título de la página [requisito número 10.2.4.2 de la norma UNE-EN 301549:2022 Titulado de páginas].
-
En alguna página no se indica el lenguaje por defecto que se utiliza [requisito número 10.3.1.1 de la norma UNE-EN 301549:2022 Lenguaje de la página].
-
La documentación del producto no enumera o explica todas las características de accesibilidad disponibles [requisito número 12.1.1 de la norma UNE-EN 301549:2022 Características de accesibilidad y compatibilidad].
-
Los servicios de apoyo no proporcionan toda la información de las características de accesibilidad que se incluyen en la documentación del producto [requisito número 12.2.2 de la norma UNE-EN 301549:2022 Información de las características de accesibilidad].
-
Los servicios de apoyo no siempre se pueden adaptar a las necesidades de comunicación de los usuarios con discapacidad [requisito número 12.2.3 de la norma UNE-EN 301549:2022 Comunicación efectiva].
-
Puede haber documentación suministrada por los servicios de apoyo que no esté en un formato accesible [requisito número 12.2.4 de la norma UNE-EN 301549:2022 Documentación accesible].
- Carga desproporcionada
-
No aplica.
- El contenido no entra dentro del ámbito de la legislación aplicable
-
Pueden existir archivos de ofimática en PDF y otros formatos publicados antes del 20 de septiembre de 2018 que no cumplan en su totalidad todos los requisitos de accesibilidad. Aunque se ha procurado que la mayoría de ellos sí lo cumplan.
-
Puede haber contenidos de terceros que no estén desarrollados por el KitCueme - Cultura Emprendedor a la Escuela o que no estén bajo su control, como por ejemplo, archivos ofimáticos.
-
Pueden existir archivos pregrabados publicados antes del 20 de septiembre de 2018 que no cumplan en su totalidad todos los requisitos de accesibilidad.
Preparación de la presente declaración de accesibilidad
La presente declaración fue preparada el día 28/06/2024.
El método empleado para preparar la declaración ha sido una autoevaluación llevada a cabo por inSuit el día 24/06/2024.
Última revisión de la declaración: 28/06/2024
Observaciones y datos de contacto
Podeu realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a del RD 1112/2018) com ara:
Informar sobre qualsevol possible incompliment per part daquest lloc web.
Transmetre altres dificultats daccés al contingut.
Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a laccessibilitat del lloc web.
Per a aquestes comunicacions teniu disponibles aquests canals de comunicació:
Enllaç a formulari: formulari web
Acord a l'article 10.2.b del RD 1112/2018, també podeu presentar:
Una queixa relativa al compliment dels requisits del RD 1112/2018.
Una sol·licitud d'informació accessible relativa a:
Continguts que estan exclosos de làmbit daplicació del RD 1112/2018 segons el que estableix larticle 3, apartat 4.
Continguts que estan exempts del compliment dels requisits daccessibilitat per imposar una càrrega desproporcionada.
A la Sol·licitud d'informació accessible, cal concretar, amb tota claredat, els fets, les raons i la petició que permetin constatar que es tracta d'una sol·licitud raonable i legítima.
Les sol·licituds dinformació accessible i queixes es poden presentar a través de formulari queixes , així com de la resta dopcions recollides a la Llei 39/2015, de 1 doctubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les comunicacions, les queixes i les sol·licituds d'informació accessibles seran rebudes i tractades per la Unitat Responsable d'Accessibilitat del KitCueme - Cultura Emprenedor a l'Escola.
Procediment de reclamació
Si una vegada realitzada una sol·licitud d'informació accessible o queixa, aquesta ha estat desestimada, no s'estigués d'acord amb la decisió adoptada, o la resposta no complís els requisits que preveu l'article 12.5, la persona interessada pot iniciar una reclamació. Igualment es podrà iniciar una reclamació en cas que hagi transcorregut el termini de vint dies hàbils sense haver obtingut resposta.
La reclamació pot ser presentada mitjançant formulari reclamacions de KitCueme - Cultura Emprenedor a l'Escola, així com a la resta d'opcions recollides a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les reclamacions seran rebudes i tractades per la Unitat Responsable dAccessibilitat de KitCueme - Cultura Emprenedor a lEscola.