caes

$community_name

Diputació de Barcelona

Normativa audiovisual corporativa

Consulta i descarrega els materials per a l’edició corporativa del vídeos que publiques o en què col·labores.

Més que un logotip

La imatge corporativa defineix visualment la institució i en transmet el caràcter i els valors fonamentals.

‘Normativa editorial’

Document que defineix la política editorial de la Diputació de Barcelona i la seva normativa interna d’execució de publicacions.

Thumb 5 descripcio

La Diputació municipalista

Llibre que explica el procés d'una doble transformació sobre els canvis humans i urbanístics del territori i sobre la reinvenció del seu òrgan de govern.

Què et podem oferir?

La Llibreria de la Diputació, especialitzada en administració pública, és un referent en aquesta matèria.

Llibre Antoni Dalmau

Antoni Dalmau Ribalta

Llibre homenatge a Antoni Dalmau, tercer president democràtic d’aquesta institució, que va posar els fonaments de la Diputació municipalista actual.

Thumb 5 descripcio

Xarxa local Punts Lila

Espais per a informar, sensibilitzar, prevenir i atendre les actituds masclistes i comportaments sexistes que es produeixin en espais públics.

Thumb 4 descripcio

Cicle de passejades per a la gent gran

Més de 80 ajuntaments de la província promouen i dinamitzen l’exercici físic entre les persones grans.

Thumb 3 descripcio

Mercats sostenibles per a un futur millor

Campanya per reduir els plàstics d’un sol ús als mercats municipals, en benefici del medi ambient i la salut.

Thumb 1 descripcio

‘Cuina, societat i natura al Montseny’

Recull de receptes tradicionals de plats, begudes i postres que ens descobreix com és el Montseny.

‘El recinte de l'Escola Industrial de Barcelona’

La història d'una fàbrica que va transformar-se en centre d'ensenyament pioner.

‘Maricel. Cent anys d'art i cultura a Sitges’

Relat de la construcció del Palau de Maricel que va canviar la història, l'art i la cultura de Sitges ara fa 100 anys.

Fullets digitals dels parcs

Materials de difusió en línia de la Xarxa de Parcs de la Diputació de Barcelona de fàcil consulta i interactius amb l’usuari.

Infografies interactives

Representacions visuals d'informació i dades amb enllaços interns i externs per difondre en línia activitats i serveis de la Diputació de Barcelona.

Museus a escena

Vídeos d’històries de cultura i patrimoni que fan viatjar en el temps i conèixer millor el nostre present.

«Indestructibles»

Una mirada a la generació del futur de l'Àfrica. Una exposició amb fotos d'Alfons Rodríguez i textos de Xavier Aldekoa.

Thumb 2 descripcio

«Dona la volta a l'alcohol»

L’exposició pretén informar de les conseqüències que genera en la salut el consum d’alcohol durant l’adolescència.

Visita virtual Palau Güell

Visita virtual amb imatges en 360º que permeten recórrer tot l’edifici per conèixer el Gaudí més genuí sense moure’s de casa.

Celebrem Sant Jordi 2023

Les publicacions i els llibres de la Diputació de Barcelona van estar a l'estand del xamfrà de Rambla de Catalunya amb carrer Còrsega, i també a la Llibreria de la Diputació (avinguda Diagonal, 393).

Placeta de les Filadores

Oberta a la ciutadania la placeta de les Filadores, un nou espai de 1.500 m2 lliure de vehicles. Una acció per a la transformació de l’Escola Industrial, dins del projecte «La Industrial +».

Thumb 1 descripcio

«Ajuntaments + Diputació. L'aliança guanyadora»

Balanç dels tres primers anys del mandat 2019-2023 i reptes que marcaran l'acció dels governs locals els pròxims mesos.

FITUR’23 - Madrid

Mostra de l’oferta turística de la “Destinació Barcelona” sobre Modernisme, enoturisme, gastronomia, esport, natura i patrimoni - Barcelona és molt més.

Smart City World Congress

Municipis i Diputació presenten projectes i serveis en la millora de l’eficiència energètica, la gestió institucional i el compromís amb els ODS.

Rodes de premsa – Personalització d'espais

Personalització dels espais per a convocatòries presencials i per a retransmissions en línia. Previstos per ser adequats segons les diferents necessitats de cada cas.

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.