Cercles de comparació intermunicipal: Oficines Municipals d'Informació al Consumidor (OMIC)

El que no es pot avaluar no es pot millorarEl Cercle de Comparació Intermunicipal de les Oficines Municipals d'Informació al Consumidor és un instrument de suport a l'avaluació i millora de la prestació del servei que faciliten les oficines municipals d'informació i defensa del consumidor a la ciutadania. La iniciativa està impulsada pel Servei de Programació de l'Àrea de Serveis Generals i Transició Digital i el Servei de Suport a les Polítiques de Consum de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública de la Diputació de Barcelona.

Aquest projecte pretén la millora de la qualitat dels serveis a partir de la definició i validació d'indicadors de les OMICs de cada municipi, l'anàlisi de resultats, i la comparació entre diferents serveis de consum per identificar punts forts i oportunitats de millora. Amb aquesta finalitat es desenvolupen una sèrie de tallers pràctics que compten amb la participació activa de diferents tècnics municipals amb responsabilitat sobre les OMIC com a espai de reflexió, intercanvi d'experiències i posada en comú de problemàtiques i situacions concretes.

Podeu trobar més informació a la pàgina web general de Cercles.