La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses per capacitar, estimular i acompanyar-los a fer un pas endavant cap a la incorporació de l'avaluació en els seus programes i serveis.
1. Coneixements teòrics i eines metodològiques per avaluar:
Seguiment vs avaluació.
La importància de les fonts d'informació per avaluar i les principals fonts emprades.
Vull avaluar. Què faig: Conèixer prèviament a fons el servei. Establir la teoria del canvi i el marc lògic. Establir les preguntes i el tipus d'avaluació.
Explicació i caracterització de 4 tipologies d'avaluació (de disseny, de necessitats, d'implementació i d'impacte).
Definir la metodologia i explicació de 3 tècniques per obtenir informació per avaluar.
2. Orientacions pràctiques i propostes concretes per avaluar: avaluem el servei d'assessoramment en anàlisi de viabilitat empresarial (AVE):
El servei d'AVE: caracterització i algunes dades rellevants.
El marc lògic del servei d'AVE.
Les preguntes d'avaluació del servei d'AVE.
Estratègies metodològique per respondre les preguntes d'avaluació.
Proposta d'avaluació de les 2 preguntes seleccionades: Proposta d'avaluació pregunta A. Proposta d'avalaució pregunta B.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat