Màrqueting Turístic

 

L'objectiu genèric de l'Oficina de Màrqueting Turístic és promoure el turisme a les comarques de Barcelona mitjançant la presentació de la destinació als principals mercats emissors amb propostes competitives i de qualitat.

Aquest objectiu es concreta en tot un conjunt d’activitats:

  • Assessorar les destinacions i els empresaris turístics de la província de Barcelona en matèria de màrqueting turístic.
  • Millorar el posicionament de les comarques de Barcelona i les marques turístiques de la demarcació (Barcelona és molt més, Costa Barcelona, Paisatges Barcelona i Pirineus Barcelona) com a destinació turística en els diferents mercats emissors.
  • Mitjançant el Cercle de Turisme, crear una xarxa de relació entre les empreses i ens turístics amb l'objectiu de compartir coneixement i accions de promoció.
  • Difondre els atractius de les comarques de Barcelona entre els intermediaris turístics i promoure la seva comercialització.
  • Promoure la creació i promoció de productes turístics competitius orientats als diferents mercats emissors.
  • Impulsar, organitzar i participar en accions de comunicació i màrqueting turístic, digitals i no digitals, efectives i orientades als diferents públics objectius i mercats emissors per fer promoció i difusió de les propostes turístiques.
  • Col·laborar amb altres ens de màrqueting turístic del territori (Agència Catalana de Turisme, Turisme de Barcelona, Turespaña...) per potenciar la presència de les comarques de Barcelona en els diferents segments i mercats emissors.

 

Àrees de treball de l'Oficina de Màrqueting Turístic