Presentació de l'Estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació Barcelona
Assistents
Abigail Garrido Tinta, diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona.
Javier Villamayor Caamaño, coordinador de l'ADETC de la Diputació de Barcelona.
Soledad Bravo Letelier, gerenta de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.
Anna Sánchez Orensanz, cap de l'Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona.
Xavier Font Urgell, cap de l'Oficina Tècnica de Turisme de la Diputació de Barcelona.
Xavier Marcé, regidor de Turisme i Indústries Creatives de l'Ajuntament de Barcelona.
Eduard Torres, president del Consorci Turisme de Barcelona.
Salvador Antón, equip redactor de l'Estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació Barcelona.
Ángel Díaz, equip redactor de l'Estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació Barcelona.
Marta Domènech, directora general de Turisme de la Generalitat de Catalunya.
Fernando Valdés, secretari d'Estat de Turisme del Govern d'Espanya.
Place
Your privacy is our priority
To protect your privacy, before continuing we want to make sure that you know that, both we and our collaborators, use some “cookies” on the website to facilitate its use:
- Own and third party for statistical purposes, with which no user information is collected nor access IP addresses are recorded.
- Our own and third parties to guarantee basic functioning, such as the user session, and personalization aspects, such as the language of our pages.
We save the acceptance of cookies for 30 days to improve the browsing experience. Remember that you can delete cookies from your browser at any time. - From third parties to show you information from our social networks, such as Facebook, X, YouTube, etc. By accessing these websites you can decide whether or not you accept their privacy and cookie policies.