Reunió Kick-Off llançament projecte Gestor d'Expedients compartit

Comparteix
17/06/2024 09:00 - 12:00

CTTI. C/ Salvador Espriu, 45, 08908. L’Hospitalet de Llobregat.

Reunió de treball per compartir experiències i posicionament sobre la necessitat de disposar d’un gestor d’expedients públic de propòsit general

Assistents

Per part de la Diputació de Barcelona:

  • Josep Miquel Salgado Páez, cap del Gabinet d'Innovació Digital
  • Magda Lorente Martínez, cap de la Secció d'Assistència en Sistemes d'Informació Local
  • Dolors Cáceres Alba, responsable de suport al territori en Administració digital i transparència (SASIL)
  • Carles Sinoga Aranda, responsable d’organització administrativa i suport a la gestió (GID)
  • Montserrat Fernández, responsable de suport funcional de les aplicacions de transformació digital als ens locals (SASIL)
  • Jaume Zamora Escala, cap de la Unitat de la Xarxa d’Arxius Municipals

Per part de l'AOC:

  • Santiago Gallardo Cañellas, director-gerent

Place