Butlletí Servei de Teleassistència
juny de 2018 - #11

Portada

© Tunstall Televida © Tunstall Televida

© Tunstall Televida

© Tunstall Televida

La prestació del servei de teleassistència contempla, entre d’altres prestacions, la mobilització i intervenció davant una emergència al domicili de la persona usuària amb diferents recursos disponibles.

Aquests recursos poden ser des de les persones de l’entorn de la persona usuària (família, veïnatge), els recursos públics d’emergència de la comunitat o recursos propis del servei. És clau conèixer que una part d’aquestes mobilitzacions i intervencions requereixen la utilització de claus per accedir al domicili.

Go top

Novetats

© Josep Cano/Diputació de Barcelona © Josep Cano/Diputació de Barcelona

© Josep Cano/Diputació de Barcelona

© Josep Cano/Diputació de Barcelona

El proper 15 de juny, coincidint amb el Dia mundial de la presa de consciència de l’abús i el maltractament envers les persones grans, l’Àrea d’Atenció a les Persones realitzarà la jornada ‘Promovent actituds positives, minimitzem els riscos de maltractaments a les persones grans’ que tindrà lloc a l’edifici Migjorn de 9 h a 14 h. 

© Tunstall Televida © Tunstall Televida

© Tunstall Televida

© Tunstall Televida

Durant el 2018, el Servei Local de Teleassistència va iniciar un cicle de presentacions del nou model d’atenció centrat en la persona adreçades als professionals dels serveis socials bàsics dels municipis i Consells Comarcals de la demarcació de Barcelona que van tenir lloc a les instal·lacions de la Central d’atenció del servei de l’empresa prestadora Tunstall Televida. 

Go top

Dispositius

Més de 12.000 dispositius de seguretat al Servei Local de Teleassistència

© Josep Cano/Diputació de Barcelona

© Josep Cano/Diputació de Barcelona

La implantació del model centrat en la persona, basat en el sistema de Resposta Eficient en Teleassistència RET, ha suposat la personalització del servei en les prestacions i la tecnologia associada. D’aquesta manera, s’ha aconseguit donar una resposta adaptada a les necessitats de cada persona amb una major eficiència i un alt valor tecnològic. 

Go top

Campanyes i recomanacions

Noves temàtiques en el programa de trucades preventives ‘Parlem de...’,

© Josep Cano/Diputació de Barcelona

© Josep Cano/Diputació de Barcelona

El Servei Local de Teleassistència desenvolupa el programa ‘Parlem de...’ de forma mensual a través del Centre d’Atenció i va ser durant l’any 2017 quan es va adaptar al nou model d’atenció centrat en la persona. 

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
benestar@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia

 
 

Twitter de BenestarYoutube de Benestar Comunitat virtual de Benestar