29/02/2024 10:16 h.
Conclusions enquestes usuaris ORGT
Aquest estudi revela una alta satisfacció pel servei rebut a les oficines de l’Organisme de Gestió Tributària.
Segons l’estudi realitzat per la Càtedra UB DIBA sobre Comunicació Clara Aplicada a les Administracions Públiques, el 89% de les persones usuàries de les oficines de l’ORGT de la Diputació de Barcelona consideren molt útil l’atenció rebuda, i destaquen la resolució efectiva de problemes i la qualitat del servei. Els resultats de les enquestes mostren la importància de mantenir un enfocament proper i accessible en la comunicació administrativa, així com la preferència per l’atenció presencial per a tràmits no rutinaris, per la confiança i la comoditat que comporta el servei que reben.
Aquestes dades es van presentar dins el marc de la jornada “Comunicació tributària clara. Opinions i creences sobre comunicació tributària” que es va celebrar el 23 de febrer al Paranimf del Recinte de l’Escola Industrial de la Diputació de Barcelona.
Your privacy is our priority
To protect your privacy, before continuing we want to make sure that you know that, both we and our collaborators, use some “cookies” on the website to facilitate its use:
- Own and third party for statistical purposes, with which no user information is collected nor access IP addresses are recorded.
- Our own and third parties to guarantee basic functioning, such as the user session, and personalization aspects, such as the language of our pages.
We save the acceptance of cookies for 30 days to improve the browsing experience. Remember that you can delete cookies from your browser at any time. - From third parties to show you information from our social networks, such as Facebook, X, YouTube, etc. By accessing these websites you can decide whether or not you accept their privacy and cookie policies.